Minulla on ongelma.

Universaalilla tasolla, ja ottaen huomioon kaikki nälkäänäkevät lapset ja sodat, ja ebolat sun muut, tämä on todella hyttysen solun mitokondrion luokkaa, mutta ongelma kuitenkin.

Monissa, hyvinkin monissa, blogeissa kirjoitetaan luku 7 muodossa SEITSÄMÄN. Seitsämän? Eikö se pitäisi olla seitsEmän?

Kertokaa siis, nukuinko minä oikeasti kaikki äidinkielen tunnit koulussa? Ainakin tämä kieliopin muistisääntö minulle jäi mieleen, eli olen todistetusti ollut hereillä:

Kaikkea muuta voidaan panna, mutta ruokaa laitetaan. Niin niin, tietenkin pervo-elma heräsi vaan kun lausuttiin sana "panna".

Muttaettä seitsämän? Jotain svedupettereiden ja homojen hommaa mun mielestä ollanen sämättely. Mutta siis, onko tämä seitsämän siis joku uushyväksytty muoto? Onko 9 sitten yhdäksän? Kahdaksan?

Tätä minä nyt menen lomani ohessa miettimään.