Olen juuri aloittamassa romanttista iltaa kahden mieheni kanssa- lähteehän hän huomenna kolmeksi viikoksi pois kotoa.
Tietenkin kaikki lapsemmekin ovat kotona, mutta rauhallisesti yhdessä pelaavat kehittäviä lautapelejä toisaalla.

Olen pukeutunut sensuellisti. Kotiamme valaisevat kynttilät, laseissamme on hyvää viiniä. Kuuntelemme rauhallista ja eroottisesti stimuloivaa musiikkia ja siirrymmekin kohta ehkä kammarin puolelle juuri vaihdettujen ihanien viileiden silkkilakanoiden väliin... sen jälkeen saunomme ja köllöttelemme taljalla takkatulen ääressä, syöttäen toisillemme viinirypäleitä..

POF. Heräsin haaveistani.

Totta on se, että vietämme viimeistä iltaa kolmeen viikkoon. Mies toki on kotona, mutta samalla ovenavauksella perässä hiihti kaksi isoa ja äänekästä tursasta.

Esikoinen on kaverinsa mökillä, kakkonen huseeraa kammarissaan uuden rottavauvansa kanssa, kolkki on kaverillaan ja jää sinne ehkä yöksi. Kuopus ja serkkunsa luukuttavat Lez Zeppeliniä.

Olen pukeutunut rikkinäisiin farkkuihin, tohveleihin, t-paitaan jossa lukee Nylon Beat ja huppariin jossa lukee Love Metal. Selässä on joku sydämen ja hakaristin sekoitus. Ai se onkin kuulemma joku heartagrammi? Romanttiset kuteet siis. Sängyssämme pötköttää koirankakka, minä juon kaljaa ja tursaat ne vasta kaljaa juovatkin. Mies tekee ruokaa, ja kohta tursaat menevät saunaan.

Asuntomme on vallannut telkkarin, Led Zeppelinin ja kahden tursaan ja yhden puoliskon sekalainen kakofonia ja jatkuva puhelimien kilinä. " Joo, Janne toi ne kamat. Joo , me otettiin ne sieltä jäähallilta.Joo, me vietiin ne sinne jaffavarastoon, Joo, me sitä, joo metätä joo me tuotasitätätä..."

Minun pitää kohta ratkaista pulma, missä kaikki nukkuvat. Lastenhuoneisiin ei mahdu edes lapset itse, kuopus ja serkku on vallanneet takkahuoneen levitettävän sohvan... ehkä paras ratkaisu on laittaa kaikki roudarintursaat meidän parisänkyyn romanttisesti koirankakan viereen, ja paeta itse sohvalle...

Kuvitellaan tilanne toisinpäin. Minä tekisin reissutöitä ja lähtisin huomenna hornaan ikuisuuksiksi, tai ainakin siis kolmeksi viikoksi. Mies jäisi pyörittämään karavaania tänne.
Haluaisiko mies, että kansoittaisin kämppämme minun tursaskavereilla? Luultavasti ei, mutta mähän olen joustava. Venyn ja paukun kuin purkka pissiksen suussa.

Oh, tässä postauksessa kuultaa ehkä marttyyrin karvas vuodatus? En minä mikään marttyyri ole. Marttyyreita ei vituta.

Kippish! Tulisimpa känniin pian.