Osaako kukaan kertoa, mikä ois takuuvarma keino poistaa itseltään ilman mitään konkreettista syytä vallitseva huonotuulisuus?

Minua v**uttaa niin paljon, ettei veri meinaa kiertää, eikä mitään syytä tähän ole. En voi syyttää edes _niitä_ joiden nimeä ei pidä mainitseman, koska ne mitään vaikuta! Tekosyytä ja akkain horinoita kaikki!  Eikä mulla sitäpaitsi edes ole ne.

Onneksi en omista verenpainetta. Ois varmaan entiset suonet mulla tämän kertakaikkisen vit*tuksen tiimoilta.

Olen koittanut tehdä kaikkea, jotta unohtaisin olla pahantuulinen. Oon kattonut telkkaria, lukenut, käynyt kaupassa, tehnyt ruokaa... oon lukenut kivoja blogeja, pelannut, keskustellut lasten kanssa, silittänyt kissaa, syönyt, juonut.. mutta kesken kaikkien em. toimintojen olen vaan havahtunut siihen tosiasiaan että kokoajan v**uttaa ankarasti.

Kaupassa meinasin sanoa yhdelle rääkyvälle penskalle että TURPA KIINNI KAKARA. Onneksi joku älyn ääni kuitenkin vielä toimi, ja pidin suuni kiinni. Murhaavan vilkaisun kyllä koitin luoda siihen lapseen, mutta ei näillä mun lällysilmillä mitään murhia tehdä.

Onkohan tämä nyt sitä kuuluisaa hulluksi tulemisen esiastetta? Miten tästä pääsee eroon. Meenkö potkimaan seinää? Kahvia? Ei nyt mä tajusin, en oo juonut kokopäivänä
kahvia!

Jos ei kahvi auta niin sitten siirrytään suunnitelmaan b, jota ei ole.