Elman hullut päivät ovat täällä taas!

Vaikka lunta vihmoo ja tunnelma on kuin joulu oisi tulossa, niin minulla alkoi tänään kevätkauden avaus! En aio enää pitää talvitakkia (hyi hitto), talvikenkiä en ole pitänytkään koko talvena kuten en myöskään sukkahousuja- joten talvitakittomuus on ainoa sellainen näkyvä kevään merkki. Valitettavasti ihan kirjaimellisesti ainoa näkyvä. Eli- jos ette satu näkemään minua jossain, ei kevään merkkejä juuri ole. Eh he he olempas mä taas.

Tietenkin tälläisestä radikaalista raggariudesta seuraa vääjäämätön kevätlentsu, mutta tulis se muutenkin. Melkein kaikki tuntemani ihmiset ovat jo olleet, tai ovat parhaillaan, tai tulevat olemaan kevätflunssassa, ja yksikään em. henkilöistä ei ole vielä laittanut talvireleitä naftaliiniin. Joten se siitä  sitten!

Kotini kevätkunnostuskin alkoi tänään. Mm. siten, että kokki-sedän ollessa Lahdessa Hektorin kanssa, minä tilasin katraalleni plus tursaalle pitsat, jotka kohta saapuvat. Siis .. kun en ehdi tehdä mitään ruokaa kun kunnostan kotia. Niinku näkyy. Ei vaan, lakisääteinen tässä vaan menossa, kohta taas jatkan.

Kodin sisustaminen on siitä hullua hommaa, koska minulla ei ole varaa ostaa mitään uusia juttuja, niin pitää sitten uudelleen-sisustaa vanhoilla roinilla. Mutta joskus sitten käy niin, että uuden innovatiivisen idiksen tuote on valjastettu muuhun käyttöön, ja jotta sen roinan saisi uuden idiksen mukaiseen käyttöön heti, niin koko kämppä pitää myllertää, siirtää, raivata, siivota, hävittää ja roudata ympäri ainakin pari kertaa ja takaisin.
Tajusittekos? En minäkään :D

Koska vapautin yhden Lundian osan yhdestä romukaapista, koska haluan sen Lundian olkkariin, niin nyt sen romukaapin kaikki kamat ovat pitkin olkkaria enkä oikein jaksaisi nyt minkään tyhjien koiranruokapussien kanssa askarrella kun minulla on sisustussuunnitelmallinen inspiraatio menossa!

Elikkä, vaviskaa kaikki Innot ja t.i.l.a.t ja silläsilmät. Elma on vauhdissa.

Kivaa sunnuntaita :)