Iso kiitos kaikille peukuttajille.

Nyt tosin täytyy tunnustaa, että turhaan kulutin peukkujanne. Katsokaas kun mun suuri ja mahtava esimies muisti juuri tänään, että se on mun esimies- ja keskellä megalomaanista kaaosta, kutsukortteja, muuttolaatikoita, tarviiko edes sanoa että mappeja, roinaa, läjiä, sorvia, klemmareita... se nakitti minut viemään uudenkarheen ja koeajossa olleen pökötin Herttoniemen autopuljuun, koska asun Herttoniemen suunnalla.

Jätin siis kaiken kaaoksen yksinään mylvimään sorvaamoon ja lähdin puoli kolmelta pökötöimään itään. Kotona olin puoli neljä. Nyt olen kohta puolitoistatuntia koittanut tappaa kamalaa päänsärkyä itseltäni, joka tuli ressistä jota ei tullut. Eh, loogista eikö vain?

Tänään meen kuudelta yöunille, jotta oon huomenna ees jonkinlaisessa salarouva-iskussa. Toivottavasti ketään ei haittaa, että luultavammin tulen  paikalle betonipölykuorrutteisena.

Ei muuta kun mojovaa maanantainjatketta!