Eilinen välipäivä ei sitten niin väli- ollutkaan.
Äidyin nimittäin taas tavikseksi, ja lähdin remonttiassariksi remonttiasunnon omistajattaren kanssa . Päädyimme reissullamme myös Itäkeskuksen uudehkoon Lidliin ja tulihan taas hankittua kaikkea ja paljon.

Imitoin eilen myös ahkeraa perheenäitiä.

Ollessani luksus a-luokan lomalla mökillä (jossa en siis yhtään kaivannut lapsiani- eikä ne minua), sain matkaani ihkun valurautaisen lättypannun. No kas peijoonia- se on mun äitivainaan wanha pannu, jonka olin äidin kodin tyhjentämisen yhteydessä antanut ystävälleni. Nyt lättypannun puutostilasta kärsineenä ihmisenä sain lapsuuteni pannun takaisin! Juhlavaa hei.

133479.jpg Puolitoista tuntia noita paistelin illalla, olin niin ehtoisa!

Vielä illemmallalla otettiin sitten lasten ja tursaan ja vävykokelaan kanssa Trivial Pursuit - matsi. Mä sen lisäksi että pesin kaikki, myös voitin. Tosin hyvin tasaväkinen oli mittelö, mutta voitin silti! Vieläpä inhoamallani Urheilu ja Väkivalta - aiheella. Hirveitä ne kyssärit! Kuka oli NHL:n paras maalivahti vuonna jotain? Kiinnostaa kuin kilo kakkaa ! Kysykää vielä jotain!

Matsi kesti yli kolmeen yöllä ja sitten päätin jatkaa hyvän perheenäidin imitoimista ja otin vuoteeni ja kävin nukkumaan sinne missä on Olavi ja kaverinsa raggari.
Olavi ei välittänyt nukkua mun kanssa! Nyyghhh! Se vaan raggarin kyljessä hengas ja nukkui sen kanssa.

Tänään ajattelin uhkailla tätä asumusta hieman imurilla. Sit en tiiä mitä teen. Luultavasti en mitään. Huomenna menen remonttiasumukselle tekemään rakennussiivousta numero 1. Sen jälkeen menemme palkitsemaan ahkerat itsemme terassille. Tai sateen sattuessa terassin viereiseen sisätilaan.

Hyvää keskiviikkoa kaikille :)