Heipsan hei :)

Hyvin hyvin väsynyt mä kuukahdin eilen heti postaukseni jälkeen, eli ennen puolta ysiä "ihan vaan hetkeksi" sängylle makaamaan.

Hetki venyi neljäksi tunniksi, jonka jälkeen heräsin nukkumaan. Heräsin tänä aamuna ysiltä. Joten, nyt on sitten virtaa tässä tädissä kuin suuressa pitäjässä ja varaston raivauskin sujuu kuin tanssi. Siitä tulee hieno ja sen lisäksi vielä upea. Voisin juhlan kunniaksi pitää huomenna varastomiitin. Miltäs kuulostaisi. Voisitte ihailla mun älyhienoja säilytyslootia ja istua kissankarvaisilla wanhoilla toimistotuoleilla. Niitä on tuolla kolme. Kaikissa karvapeite.

Voisitte ihailla, kuinka paljon minulla on omaisuutta, jolla ei tee mitään. Kukaan. Mutta poiskaan ei voi heittää, jos joskus. Paitsi että olen kyllä heittänytkin. Pirusti ja vähän päälle.

Ens torstaina lähden maalle lomalle ja sitten saan vauvan. Viikon odotusaika. On nää nykyvauvat niin nopeita liikkeissään;) Neljää edellistä odotin yhteensä kolme vuotta.

Nyt kutsuu mua Elman v-market. Jotenka kivaa lauantaita ihan kaikille:)