Huomio!

En ehkä ehdi tänään potemaan sunnuntai-angstia lainkaan, koska minun pitää keskittyä potemaan miljoonaa muuta pikkuvaivaa ja -vikaa, mitkä kropassani vellovat.

Kävin eilen kahdella kaljalla! Voitteko kuvitella, minä? Siis ei siinä ole mitään ihmeellistä, että juuri minä. Mutta siinä on, että kahdella! Kun aina puhutaan, että mennään parille, niin musta sellainen parille meneminen on suorastaan ihan ajanhukkaa. Se on parillekymmenelle tai ei ensimmäisellekkään!

No eilen sitten tuli sekin ihme koettua, että sipasin kitusiini todellakin vain kaksi kaljaa, ja sitten kävelin ihan selvinpäin kotiin. Olen tullut wanhaksi ja wiisaaksi. Tai tylsäksi. Ihan miten vaan :)

Kaikki tämän päivän vaivani ovat siis kaljasta riippumattomia. Se saakelin pf vaanii joka askeleen takana. Voisin tossa myöhemmin kamerakännykuvata nilkkani. Ei kovin terveeltä näytä. Sit nettiflunssa vaan jyllää malliiin tulossa,ei tulossa, tulossa... Ja valivalivalivalivalivalivali.

Niin että ei mulla muuta kuin että angsita ei ehkä tule! :)