En oo vieläkään flunssaantunut, vaikka yritys on kova! Onhan tässä vielä aikaa ennen viikonloppua ;)

Että osaa taas ärsyttää!

En voi käsittää sitä kummallista oletusta, mikä ihmisillä on, että jos jotain juttuja hommataan suhteilla, niin tämä hommattava asia ei saisi sitten maksaa latin latia, olkoot kyseessä mikä tahansa asia!!

Täällä minua lähestyi henkilö A joka tietää Elma-sedän työpaikan ja työn laadun. Nyt tämä sorvaamo tarvisi sedän työpaikan palveluksia (toisinsanoen äänien toistolaitteistoa ja videoskriiniä, ja vainoharhaisen googlepelon takia kirjoitin nuo tarvittavat kamat tahallani väärin) erääseen tapahtumaan tuossa syyskuun lopulla.

Kysyin asiaa sedän firmasta ja sieltä tuli vastaus että onnistuu, ja hinta on tämä. Hintaa oli poljettu niin alas kuin se hyväntekemättömyysfirmalle on mahdollista. Tosi asevelihinta siis.

Nyt tämä minua lähestynyt henkilö näyttää pitkää naamaa, koska _on niin kallista_. Ois pitänyt vissiin ilmaseksi lohjeta, koska suhteet.

Tämä ärsyttää.

Muuten ei ärsytä mikään. Oon ollut tehokas ja olen sorvannut kaikki asiat, mitkä viikolla eivät ole liikahtaneet mihinkään suuntaan.

Yöllä oli kauheeta hetken. Koira nukkui meidän sängyn alla ja halusi sitten ulos sieltä just kun mä olin maailman syvimmässä ja ihanimmassa unessa. Nousin avaamaan sille oven, koska olin makkarin ainoa ihmisedustaja sillä hetkellä. Siinä kävellesseni muutamat askeleet ovelle, hokasin että toisessa kantapäässä on pf oireet. Itkin salaa vessassa hetken ja päätin että mua ei mitkään pf:t lannista ja kanta-astelin hirveellä töminällä takas punkkaan, ja sen jälkeen ei oo ollut mitään oireita. 

Jatkan nyt sorvaamista ja kohta myös lorvaamista.

Perjantainjatkeet joka näytölle!