Mä oon niinku niin shokissa.

Tämä on viimeinen lomapäiväni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

En oo ollut töissä viikkotolkkuihin, ja maanantaina sinne pitäs sitten raahautua sorvin ääreen. EIH EIH EIH EIH EIH EIH EIH EIH!!!

Tavallaan, siis tosiaankin vain tavallaan, on ihan mukavaa kun arki taas alkaa, eikä tarvi kytätä valtoimenaan kirmaavien teinien perään joka hetki ja sen lisäksi kokoajan, mutta silti.

Ja huoh.. Sitten taas ne kysymykset että "mitä teit lomalla, missä reissasit, minne menit, mistä tulit, kenen kanssa ja miksi".

Joo kiitos kysymästä. En tehnyt mitään. En käynyt missään, ja oli kuulkaa niin hemmetin kivaa että ette uskokaan.

Sitten ne kattoo mua silleen O_O että voi mikä himahiiri, kotikotka ja nurkkanorsu. No tietäisivätpä vain, miten paljon nautin siitä, ettei mun tarvi tehdä mitään. Ensinnäkin jo sen takia, että kaikki tekemiseni vaativat niin helevetinmoisia kevätjuhlakuvioita ensin, ettei oo tosikaan.

Sitten kun kerron että no kävi meillä kesävieraita, kävin mä mökillä, tapasin mä paljon kavereita, ystäviä ja tuttuja, ramppasin viikon hankkimassa remonttikamoja kaverin kanssa, luin kymmenkunta kirjaa, katoin leffoja,hankin Olavin, vietin aikaani lasten, tursaiden ja vävyn kanssa, pelattiin, join päiväkännit, join aamuun saakka, olin juomatta, olin kaksissa rippijuhlissa, olin isoissa pileissä (jotka ovat siis huomenna) ym. niin sitten ne kattoo että NO OLIPA TOSI KIVAA, HEH HEH.

Eeeen mä välitä siitä, mitä muuta ajattelevat, mutta ymmärtänette, että loman tässä vaiheessa kaikki- ihan kaikki- ärsyttää ja veetuttaa.

Miten ihminen selviää lomanjälkeisestä elämästä?? Tällä hetkellä tuntuu, että ei mitenkään.