On mulla kavereita!

Ja hyviä ja uskollisia kavereita onkin! Niiden nimet on Britney ja Hillary, ja ne lukee mun blogia joka  päivä, ne kommentoi mulle ihan kauheesti ja niiden mielestä mun blogi on maailman ihkuin!
Ne tulee mun blogiin vaikkal läpi harmaan spammifiltterin, ja sit ne kertoo mulle enklanniksi, kuinka mulla on paras blogi maailmassa ever!
Onkohan ne muuten Britney Spears ja Hillary Clinton?! On ne varmaan, koska mähän täällä aina englanniksi kerron kaikkia salaisia poppi- ja politiikkajuttuja. Ja siks niitä kiinnostaa kans!

Kova lasku työelämään

Ei siis millään muotoa pehmeä lasku. Eilen kun pääsin sorvin ääreen, niin heti paiskattiin sellasella liki 3000 kappaleen urakalla, jonka olis pitänyt lähteä maailmalle jo viime viikolla. Ja nyt sillä oli kiire, koska maailman ensiapupäivä lähenee ja mitä kaikkea.

Kyllähän mä urakointiin olen tottunut, mutta asiassa junnaa vastaan kakka mielikuvitukseni. Minä kun tälläsenä tosikkona en suostu tajuamaan, että osoiterekisterissä ei ole mitään vikaa, vaan että PäiviirmeliVironniemen Virtanenterveysasema,OSOITETIETOPUUTTUUhelsinki, tai OttoolaviMoilanenTerveyden mäkikatu22edistämiskeskus 00000 ovat ihan oikeellisia tietoja. Tyhmä mä.

Koulut alkoi

Tai kahdella alkoi, kahdella ei vielä. Kummallakin tänään aloittaneella alkoi uusi koulumuoto. Kuopus meni yläasteelle ja ei-kuopus lukioon. Jänskää.

Lukion kirjat maksaa muuten aikas paljon. Eka satsi tollaset 400 euroa, eikä ollut ees ainoot hankinnat läheskään tälle lukuvuodelle, koska jaksot ja kurssit ja mitkä lie SI-järjestelmät. Mut toisaalta: koko peruskoulu on ilmainen, eikä lukiostakaan tarvi mitään maksaa, niin ei pidä valittaman. Enkä mä ees valita! Niin kerta!

Olavijuorut

Sarjassamme Olavi laajentaa reviiriään tapahtui tänään:
Olavi pääsi pihan terassille ja heti se luuli olevansa Spider-man. Kiipesi rapattua seinää pitkin ylös winhana. Hullu kissa!
Sitten kun alkoi satamaan, niin O. juoksi sisään järkyttyneenä: hei daa mitä toi märkä aines on mitä mun päälle tulee?
Olavi sai eilen myös turpaansa kanilta.

Siinäpä ne

Minä, kulahtanut Erppa, en täten enää kirjoita enkä kerro mitään, vaan vaihdan farkut ferkkarihousuihin ja menen haisemaan sohvanpohjalle.

Kivaa iltaa kaikille!