On muuten perin ja sen lisäksi kovin ikävää, jos pää ei toimi. Ja mulla ei toimi. Enkä nyt tarkoita mitään karanneita ajatuksia, huonoa muistia tai vastaavaa. Mun pää ei toimi konkreettisesti ja fyysisesti! 

Koska niska kipeä. En uskalla mennä lääkäriin, koska pelkään jotain himopiikkiä tai jotain himolääkekuuria tai jotain himolähetettä johonkin fysikaaliseen hoitoon tai jotain himoniskatukea. Himopiikistä tosin vois Elma-setä olla iloinen;) Kai tää menee tässä jäykistellessä. Ja yskiessä. Olen saanut myös sellaisen ja mikäs siinä. Joka kerta kun yskäisen, tuntuu kuin joku ampuisi niskalaukauksen. Kraah.

Edellisen sohvaperunapostauksen jälkeen tein jotain, mitä ette varppina usko. Olin lenkillä koiran, kaverin ja kaverin koiran kanssa melkein kaksi tuntia ! Minä! Tämä on oikeesti huutomerkitettävä juttu. Tästä todisteena se, että esikoiseni etsiskeli mua ollessani lenkillä. Kuultuaan missä olen, se oli kysynyt että EIKU OIKEESTI, missä äiti on. Hehe. Oli sitäpaitsi kivaa. Sain purskautettua kaiken psyykkisen pyörityksen (tapaus Tiina jne) kaverilleni ja muutenkin maailmaa tuli parannettua taas aikalailla.

Meidän periferiaan aukesi eilen uusi Citymarket. Periferia alkaa olla kohta niin hyvin varusteltu paikka, että jahka sinne tulee vielä hautausmaa, niin sieltä ei tarvi liikkua mihinkään, jos ei halua. Ei siis ees kuoltuaan. Mutta Citymarketissa oli niin sesonki, että parin tunnin kassajonot ei paljoo kiinnostaneet, joten korkkaamatta on vielä se.

Meidän periferian kauppakeskuksessa on myös sellainen uusi tissiliiviputiikki. En ole vielä koskaan nähnyt kaupassa yhtään asiakasta, koska prole-perifistit hankkivat taatusti tissinkannattimensa puolet halvemmalla viereisistä halpiksemmista kaupoista. Niinkuin myös minä.

Nyt meillä on kotona sitten kaksi vedonlyöntikohdetta. Toinen on, että milloin eräs entinen mäkikotka kuolee (koska tuolla elämäntyylillä se ei varmaan ole kovinkaan kaukainen asia) ja milloin tissiliivikauppa lopettaa. Ollaan aika valoisia tyyppejä nääs!

Perjantaiseen tyyliini menen hieman siistimään työläävääni ja sitten lähden kotiin potemaan jäykkää päätäni.

Kivaa perjantaita kaikille :)