Rakas Joulupukki,
tuo minulle sopivan kokoisia kalsareita joululahjaksi.
Terkuin Elma

Katsokaas kun olen kahtena yönä herännyt siinä puoli kolmen aikana siihen epämiellyttävään tunteeseen, että kalsarit kuristavat uumaani.
Kaksi yötä, kahdet eri kalsarit. En ole lihonutkaan, joten olen sullonut itseni monta numeroa pienemmän teinin pöksyihin ihan pokkana.

Sen sijaan, että olisin käynyt vaihtamassa kuristavat kalsongit isompiin eli omiini, aloin mielikuvittelemaan mielessäni että voiko kalsareiden kuminauha porautua laardeista läpi? Tehdäänkö maailmassa paljonkin, esim. amerikkalaisille, leikkauksia, joissa lonkkaluihin kiilautuneita kuminauhoja poistetaan kirurgisesti?

Nyt ei kuulkaa kurista, eikä kierrä ja on myös helppo pierrä. Minulla alkoi loma. Eikä mikä tahansa loma, vaan JOULULOMA!

Minua vähän huvittaa ihmisten jouluvihamielisyys. Onnekseni en montaa aitoa jouluvihuria tunne, mutta toisaalta ei se mitään vaikka tuntisinkin. Saa joulua vihatakin ihan rauhassa, mutten vaan tajua miksi sitä vihaa pitää levittää ympäriinsä kuin jotain ebola-virusta konsanaan.

Ennen ehkä inhosin pää punaisena joulurynnäkössä säntäileviä ostoshelvettihidalgoja. Nyt lähinnä huvitun pää punaisena joulurynnäkössä säntäileviä ostoshelvettihidalgoja inhoavien ihmisten inhoa. Tätä se on tämä seesteinen wanhuus. Hähä.

Kivaa tiistaita kaikille! :)

ps. ai niin. Meillä on ihku hoitokissa omistajansa joululoman ajan. Pitkäkarvainen täysmusta leikattu kolli, joka tulee mahtavasti toimeen meillä kaikkien kans.