Morjens!

Eilinen lauantai oli suoraan pepusta ja syvältä. Ja vieläpä poikittain.

Tulee väkisinkin olo, että mua on huijattu ja pahasti! Pentele kas kun nyt kun olen tipatonna tässä tammikuutani elellyt, niin onko niinku vähän epäreilua herätä lauantai-aamuun krapulaisenomaisessa olossa- joka vielä jatkuu koko päivän !?

Perjantaina tuli kyllä harjoitettua aika runsasta karkinsyöntiä, niin että jos mulla oli mahdollinen sokerihumala, niin sokerikännistä tuleva kankkunen on kyllä tosi paha. Pahempi kuin viinasta tuleva.

Illalla sitten suivaannuin vätysolooni, ja siivosin talon. Jysäri säesti toimiani. Olin valmis jo joskus yhdeltä yöllä. Jee.

Oikeasti luulen, että kaikki ylävartaloni vaivat johtuvat tästä saatanallisessa jumissa olevasta niskastani. Mutta nyt olen vihdoinkin tehnyt sen, mikä ois pitänyt tehdä jo aikoja sitten.

Alue:

P ääkaupunkiseutu



Toimipiste:

Lääkärikeskus Mehiläinen Forum



Käyntiosoite:

Mannerheimintie 20 B, 00100 Helsinki



Puhelinnumero:

010 414 00



Asiakkaan nimi:



 

Päivämäärä:

Tiistai, 23.01.2007

 
 

Kellonaika:

08:30

Eli- lääkäriaika on siis vihdoin varattu! Kyllä musta vielä kalu tulee. Jos ei muuta niin työkalu. Esim. hamara. (onko se työkalu?)

Hei onkin unohtunut ! Katoitteko kenties viime torstaina Idolsin? Tai paremminkin Idolsin jälkeen sub-tv:ltä tulleen Idols Extran? Jos katsoitte, niin siellähän koelauloi (pääsemättä jatkoon) sellanen laiha poika, joka lauloi Kaijo Koota! (hillitty huutonaurukohtaus tähän väliin). Pojasta oli myös sellanen esittelypätkä, niinkuin niistä joistain on. Kuvattiin maalaistilalla poikaa, lehmiä ja kaikkee.

Tää poika on meidän tuttu ! Eikä siinä vielä mitään, mutta Olavi-kissamme on syntynyt Idolsissa näytetyllä maatilalla ja koelaulupoika toi aikoinaan Olavin meille!

Oon taas niin julkkis että pitää varmaan laittaa aurinkolasit päähän, ettei omat lapsetkin oo kokoajan vonkaamassa nimmaria multa !

353814.jpg<- Julkkiskissa ei halua tulla kuvatuksi.

Ulkona on talvi, just kun aloin elättämään toiveita keväästä. Eikä meillä oo enää laina kitarapeliä, pakko mennä ostamaan oma!

Olen kuitenkin vähän vielä sentäs muka rok. Luen tätä kirjaa:
9524715074_100.JPG Eli Sid Vicious- Nuorena kuolemisen jalo taito. (kirjottanut Mark Paytress)


Kivaa sunnuntaita kaikille :)