Maanantaihuomenta kaikkialle !

Poistin eilisiltaisen meemipostauksen. Tissivakooni tuli vain sellanen kutka, että niin oli paras tehdä. Mun blogi, mun valta, hähä.

Ei vaan, ehkä salaisesti vedin muutamasta kommentista hieman hernettä sieraimeen, ehkä olen hieman yliherkkä tietyissä asioissa. Kuten nyt tässä, että kun olen vajaan viiden vuoden sisään menettänyt kolme neljästä lapsen isovanhemmasta, ja sattunut olemaan vielä yhden isovanhemman ainut perijä, niin kyllähän sitä roinaa kertyy sekä kuolinpesistä että myös sitä mammonaa, millä sitä roinaa voi hankkia.

Mutta ettehän te sitä voineet tietää, joten ei mitn huonoja fiiliksiä ketään kohtaan!

Viikonloppu meni vähän kummallisesti. Olin lauantaina niin himoväsynyt koko päivän, että luulin että nyt tulee joku A-tason influenssa, mutta ei sitten mitään tullutkaan ! Onneksi. Mikä mie laiskamadon purema iski vain.

415611.jpg

Tuossa kuvassa hiiri ja koira tutustuvat toisiinsa. (kuvaaja Iidalle tiedoksi, että nyt käytin sitä suurempaa kuvakokosiirtymää). Kaikki aiemmin julkaisemani kuvat täällä kun ovat kuulemma rakeisia ja huonoja, vaikkeivat ne alunperin sitä ole.

Kivaa maanantaita kaikille.