Pentele! Raittius vaarantaa terveyden!

Heti kun aloin muka jotain ryhtiliikettä pitämään, noin niinkuin raittiuksellisessa merkityksessä, niin en oo tervettä päivää nähnyt.

Ja koska olen imitoinut raitista, niin mun elimistö varmaan luulee, että mun mahassa kasvaa joku hiton asukki !

Edellisessä postauksessa valitin ahistuksestani, siis ihan fyysisestä kurkku-kuristusahistushommasta. Kävin sitten eilen lääkärissä, nippu kivoja diagnoosiepäilyjä mukanani. Siis kuten : struuma, kilpirauhassyöpä, ylähengitysteiden syöpä (tai jotain), harvinainen kurkkuastma joka nimetään minun mukaani... Kaikkia tollasia kevytvaivoja siis.

No paskan marjat ja pierun kukkaset! Mulla on HAPPOVAIVA! Liian hapokasta! Vaikken oo vetänyt ainakaan hapanta. Siis daa. Mua on närästänyt joskus silloin kun olen ollut raskaana, eikä tämäkään nyt samanlaista korvennusta ole. Hapot vaan hyökkäilee jonnekin tonne kurkunpäähän tai jotain.

Onneksi mulla on nyt pieniä urhoollisia sotureita paketissa kassissani. Vai tuleeko jollekin muka happosalpaajasta mieleen mikään muu kuin urhoollinen pikku soturi, joka lukitsee pahat hapot jonnekin sinne minne ne kuuluukin?

Tänään tulee Idols.  Kävin väijymässä piisit mitä kilpailijat esittää. Askon lemmikkilammas-Kristiina esittää jotain hemmetin JUHA TAPIOTA? Siis jos se nyt ei putoa niin.. Nyt pitäisi vaan vielä tietää kuka on Juha Tapio? Kari Tapion veli?  Mukana myös pari vieraskielistä esitystä (enkä nyt tarkoita englantia enkä juhatapiota).

Mut illalla sen sit näkee :) Hyvää torstaita kaikille :)