Kyllähän te kaikki sen tiedätte, että krapula on paha asia.

Mutta että vielä tämäkin! Minä olin eilen koko päivän niin ufo-tilassa, että eilistä ei tavallaan niinkuin ollutkaan. Ja sen vuoksi tänään on minun sisäisen kalenterini mukaan lauantai. Mutta pah, sunnuntai on. Mua on huijattu! Ikinä en siis enää edelleenkään viinaa juo!

Kankkuseton olo on jotain parasta.

On kyllä ollut aika hiljanen viikonloppu noin ihan kirjaimellisesti. Olin eilenkin yksin kotona jonkun aikaa ja Elmasetä oli perjantaina monta tuntia yksin, ja se on tässä torpassa harvinaista. Onneksi täällä nyt kuitenkin on muutamia jälkeläisiä ja vävyjä paikalla, ettei tarvi ihan ittekseen vaan metelöidä. Vaikka sekin onnistuu ihan hyvin kyllä juu.

Mutta ei tässä nyt muuta kuin että mua on huijattu.

Kivaa sunnuntaita siltikin kaikille!

Kuva%20792.jpg <- Olavi, kuvaaja Iida