Elämäni on kyllä kätevää! Siksi koska mulla ei ole sellaista nillitinrajoitinta laisin, vaan voin ihan reteesti nillittää sekä asioista jotka minulle kuuluvat ja myöskin erittäin paljon asioista, jotka eivät mulle kuulu.

Tänä aamuna kun olen ollut harvinaisen varhain liikkeellä, syystä että vein pojan ja kaverinsa kello seitsemäksi Santahaminaan, niin oli toki _vähän_ viileämpi kuin mitä noin tuntia myöhemmin, milloin yleensä olen liikkeellä.

Ja arvatkaa... ette kyllä arvaa... tai ehkä arvaattekin... NÄIN ERÄÄN IHMISEN YLLÄ TALVITAKIN!! Ihan selkeän untuvatoppatakin, ei mitään välikausi-vähänpaksumpi-takkia, vaan ehdan ja aidon pakkaspukineen!

Siis vitjat. Tätä mä olin pelännyt.. siis jumanilli. Kuolen. Nyt on vielä elokuu, eli virallinen kesäkuukausi ja minä näin untuvatakin!

Siinä minä istuin metrossa untuvatakkia vastapäätä, ja tunsin välitöntä himoa nostella farkunlahkeitani, jotta untuvadaami näkisi että kato nyt, ei tarvi edes sukkia vielä. Saati nyt sitten saatana untuvatakkia.

Olen niin järkyttynyt näkemästäni, etten nyt kykene nillittämään mistään muusta !

Toppatakitonta tiistaita kaikille :)