Ihan alkuun heti paljastus:
Minulla ei ole mitään asiaa taaskaan! Sen sijaan minulla on tylsää, ja ajattelin kostaa tämän teille jaarittelemalla taas jotain joutavuuksia.

Aloitan vaikkapa siitä, että minua taidettiin pyytää joskus jo aikoja sitten kertomaan, mistä blogini nimi on peräisin. En kyllä ole ihan varma siitä, että pyydettiinkö minua juuri tämä asia kertomaan, koska olen jo ajat sitten mennyt sekaisin kaikkien kunnia-, ansio- ja liikennemerkkien kanssa, puhumattakaan nyt meemeistä ja jaksu- ja voimahaleista.

No tämähän on siis Elma-täti tarinoi noin ikäänkuin alunperin tämä blogi. Nyt kesän ajaksi Elma-täti vaihtoi tarinoinnin rytmiseen kilpapainiin, ja siitä nimenvaihdos. Voisi nimi olla myös vaikka ET murisee/tärisee/vatkaa/humppaa/runk.. öö /ei leivo.. hmm Elma-täti ei leivo.
Mikä monimerkityksellinen nimi... meinaa että en leivo (pullia yms. ) ja enkä myöskään ole mikään lintu..

Voi luoja miten väsynyttä läppää taas...

Ai niin bloginimi-asiaan.. totuus on niinkin karu, että Elma-täti ei ole mistään kotoisin ! En ole keksinyt bloginnimeä mistään, eikä se tarkoita mitään. Paitsi, et mä oon toi E-T ja kai mä jotain  tarinoinkin joskus. Ja jos en tarinoi, niin ainakin painin !
Aiempi blogi sai nimensä näin: päätin, että seuraava kappale mikä radiosta tulee, on blogin nimi. No se oli Apulannan Muistijäljet, ja se siitä sitten tuli.

Kyllä oli lykky mukana, ettei radiosta tullut just silloin joku Katson autiota hiekkarantaa tai Aurinko suuteli meitä, Andreeeeeee. Huh! Vieläkin helpottaa !

Minusta tuli kesän aikana niin semialkoholisti, että nyt samalla kun valkaisen kloritella nenääni, niin olen myös juomatta alkoholia tämän lloppukuun.  Ei ne pölykoirien ristiäiset riittäneet syyksi villeihin ryyppäyskarkeloihin nääs. Ja ei- en ole missään vieroitusoireissa..olen vaan hyper-aktiivinen ja hysteerinen ja hullu (öh, tai siis hullumpi... )

Minä ja eräs blogikolleegani kirjoitimme seksikirjan ! (anteeksi, en uskalla paljastaa blogikolleegani nimeä, koska en ole tarkastanut häneltä haluaako hän sitä paljastettavan)

Vapise pinkkirastakuitu-sofioksanen ! Nyt on kirjoitettu sellainen kaunokirjallinen proosateos, joka lähestyy seksiä  maanläheisellä tasolla. (ja juu, kirjassa ei ainoastaan kerrota jostain pusikossa naiskentelusta, ei sinnepäinkään!). Kirjassa ei myöskään jaaritella millään päivänselvillä itsestäänselvyyksillä eikä hehkutella  limaisilla yksityiskohdilla.

Kirja ilmestynee syyspäiväntasaus-markkinoille ja  ensipainos ojennetaan Kuulikselle. Mutta vain henk. koht. Kuulikselle itselleen. Vale-kuulikset, älkää siis vaivaituko !

Olen melkein yksin kotona. Täältä puuttuu kaksi lasta, yksi vävy ja yksi aviomies. Tilalla kyllä on sitten yksi lasten serkku, että ei nyt sentään ihan yksin tarvi kärvistellä.

Kuva%20704.jpg <- siinä meidän raggari-taavi.

Kivaa lauantai-illan jatkoa kaikille :)