Mulla oli tänään distaalinen matriisi kidassa ja en ole mitään muuta aatellut koko päivänä! Eiks oo jännää. Kelatkaa- distaalinen matriisi !!!

Kyllä nykyhammastiede on metkaa. Sain tänään lievän _palovamman_ huuleen hammaslääkärin jostain liekinheittimestä! Siis omg. Sitäkin olen oikeastaan ajatellut melkein koko päivän.

Ja sitä, että suussani oli myös täppäin. Nyt vietin, että onko suussani joku valikko, ja oikean vaihtoehdon saa aktivoitua laittamalla täpän tiettyyn kohtaan. Mitähän se lekuri valitsi.. Tätä miettiessä mennee koko yö!

Hitsi että inhoon liian ovelia kirjailijoita. Luin yhtä Outi Pakkasen dekkaria, ja olin koko ajan NIIN varma että hah, helppo homma. Murhaaja on toi ihan selvästi, mutta olin melkein metsämmässä kuin metsäsieni, joten Rouva Pakkanen voitti mut ihan sataneljäsataa- nolla. Tätä mä nyt mietin saletisti koko huomisen.

Meillä on tursaita tupa pullollaan. Niillä on tuolla joku NHL- pleikkamatsiturnaus ja ne huutaa tuolla että OI JOI VITTU SIISTI MAALI JA TÄÄLTÄ TULEE KANADAN OIJOI VITTU JA NOOOOOOOOOOOINNNN... Ei se mitään, must on ihkua että on täällä kaikkii tursaita ja setiä ja roudareita ja tulevia äityleitä ja Olavi ja tietty kaikki muutkin eläimet.

Voi olla, että meillä on huomenna täällä ihan pikkunakki-tursaita, karvattomia vaaleenpunasia pökäleitä, eli Hilman huhtimasu -08 katoaa ja masuasukit tulevat ulos ja jaksupaitulit senkun tuulessa heiluu.

Mä oon muuten tosi turvallinen ihminen. Vai kuinka moni teistä kulkee turvavöiden hätäleikkuri mukanaan aina kun autoilee? Entä löytyykö laukustanne elvytysmaski, haavapyyhkeitä ja intubaatiovälineet?

Pitää vaan toivoa ettei tässä nyt ihan hullunrohkeeksi ala, kun mulla no itseni kanssa niin turvaisa olo.

Alan nyt lukemaan sitä vadelmavenepakolaista. Olin myös raggari ja revin tilkkeet kädestäni ja päätin että nyt riitti. Hähä. Huomenna siis vihdoinkin siivoan ja hinksutan, läähätän ja läkähdyn ja menen saunaan! Ah . (ja juon ehkä tissihikisiideriäkin. )

Hyvää yötä.

Kuvassa Olavi, Annin käsi, risu ja kanien ulkohäkki ja kaunis talonseinä.
Kuvaaja Iida.

Kuva%20325.jpg