Nyt tiedän ihan satavarppina sen, että mikä olin edellisessä elämässäni.

Huvittavuusmomentin tähän tietoisuuteen tekee se, etten koskaan ole ollut oikein halukas uskomaan mihinkään uudelleensyntymisiin tai sielunvaelluksiin, mutta todisteet edellisestä elämästäni ovat niin vahvat, että uskottava se on.

Olin edellisessä elämässäni lehmä. Ja mukanani tähän nyt vallitsevaan elämääni on jäänyt jäänteitä edellisestä elostani lehmänä.

Vai voiko muka tämän kattavampaa todistusaineistoa asiasta olla?

  • minulla on moniosainen maha. Ihan neljää ei enää ole, niinkuin ed.elossani, mutta kaksi kuitenkin. Ylä- ja alamaha.
  • märehdin välillä .. en ruokaa, vaan asioita
  • inhoan jos minulla on liikaa etukäteen ohjelmoitu elämä. Vai montako lehmää tunnette, jolla on kalenteri täynnä merkintöjä?
  • olen maaseutumessujen mannekiini

Elma.gif

  • mieheni on mahtisonni
  • tykkään kesästä ja olen kesäisin kuin lehmä kesällä (siinä sitä kuulkaa on!)
  • nämä satunnaiset valaistumiseni todistavat, että olen ollut jonkun gurun lehmä muinoin
  • tunnen kiihkoa Ammun blogiin (toki moneen muuhunkin), koska Ammu muistuttaa minua entisestä äidinkielestäni.

Noin. Minulle on tullut uniongelmia:/ Olin ennen kuuluisa itseni keskuudessa valtaisista unenlahjoistani, mutta nyt ehkä noin kerran kahdessa viikossa unenlahjani ovat huonot. Nukahdan kyllä kuin tukki, mutta jos jostain syystä herään, ei uni tule takaisin. Viime yönä heräsin siihen, kun Elma-setä tuli viereeni nukkumaan, eikä siihen liittynyt mitään dramatiikkaa tai muuta kummallisuutta. Se vaan asettui siihen, ja saman tien uni asettui pois minusta. Ärsyttävää!

Mutta hei, jos teitä piinaa kewätlaiskuus tai muusta syystä johtuva vätystely, niin tässä teille hieman lohdutusta. Ja tämä ei ole ansa! En johdattele teitä harhaan ja pyydä kaikkia vätystelijöitä tänne lohtua saamaan ja sitten muka kertoisinkin lällätellen, kuinka maalasin asuntomme eilen korjauslakalla ja valmistin hienot boordinauhat kopiokoneeseen soveltuvista osoitetarralapuista. Ehei.

Kun tulin kotiin kaupan kautta sedän kanssa, nostin kauppakassin keittiön työpöydälle ja riisuttuani päällysvaatteet menin olkkariin istumaan.

Katsoin Emmerdalen lopun (en ole ikinä seurannut ko. sarjaa, enkä tiedä siitä mitään, mutta eilen se kiinnosti suunnattomasti). Sen jälkeen katsoin Kauniit ja Rohkeat. Sitä joskus kyllä katon muutenkin, mutta eilen se kiinnosti minua aivan älysti. Sitten kuuden uutiset! Pitäähän sitä tietää mitä maailmalla tapahtuu! Viihdeuutiset! Elixir! Halusin ehdottoman kiinnostuneesti tietää, miten Karita laskettelee ja Risto hiihtää ja ... Siis kiintoisinta! Taas uutiset! Pitihän ne katsoa, jotta tietäisin vielä paremmin mitä maailmalla tapahtuu! Talousuutiset! Pakko tietää miten pörssit liikkuu ja rahat makaa.. tai jotain.. Sää! Pakko tietää mitä on tulossa, kevät vai ei. Siis ihan pakko. Salatut Elämät! Kiintoisuuden multihuipentuma! Pakko katsoa, että mitä Ullataalasmaalle kuuluu! Käenpesä! Siis ihan must katsoa, vaikka sitten viimenäkemän sarjaan oli putkahtanut outoja naamoja, mutta pitihän niistä ottaa selvää! Uutiset! Noh.. tässä vaiheessa olin jo niin kovin tietoinen maailman tilasta, että vääntäydyin yöunille.

Että näinkin reipas ja toiminnallinen ilta mulla. En jaksanut edes tv-kanavaa vaihtaa, koska kaukosäätimen infrapunajuttu on hajalla, ja telkkarin luo olisi pitänyt ottaa ainakin kolme askelta.

Keksin aamulla hyvin omintakeisen keinon seurata vartalon läskitilannetta. Siis kukaan muu ei ole tätä aiemmin keksinyt, ei taatusti.

Laitoin sellaiset farkut jalkaan, jotka kyllä meni kiinni ihan huljakkaasti, mutta ah. Vyötärön yläpuolelle muodostuu sellainen mahtava läskirinkula. Kostoksi itselleni, käytän näitä housuja tästä lähtien joka päivä, jotta näen pieneneekö rinkula yhtään. En siis ole millään laihdutuskuurilla. Koitan vaan pienentää ylämahaa keinolla, jota en vielä ole keksinyt.

Nyt kuljetan sorkkani klemmarointipisteeseen. Kivaa tiistaita kaikille ! :)