Hankintaviikot jatkuvat.

Sikäli tälläset massiiviset hankintasessiot on kivoja, kun itse ei ole se hankkija-osapuoli, eikä varsinkaan maksaja, niin mikäs se on hankinta-assarina mukana hengata.

Eilen oltiin hankintapäällikön kanssa terassilla. Yritettiin kovasti hankkia krapulaa täksi päiväksi, ja minä vissiin alitajuisesti koitin hankkia kesälomalle jatkoksi sairaslomaa, kun lähdin baariin rämällä pyörällä. Ja tulinkin. Mutta kumpaakaan ei tullut hankittua- ei krapulaa eikä kesälomanpidennystä.

TriviaalPursuitissakin menin eilen häviämään nuorisolle! Tuleva vävykokelas murjoi pelin tiimellyksessä vitsin:
Miksi Aatami asui todellisessa paratiisissa? Sillä ei ollut anoppia. AIJAIJAI! Onneksi mä en oo nipo anoppi. Vitsi nauratti muakin. Olen melkeinpä vitsin linjoilla, koska musta tulee kiva anoppi! Sen olen päättänyt.

Tänään olin hankintapäällikön kanssa Bauhausissa. Ihana iso miesten Tiimari oli se. Kaikkee hirveesti ja paljon. Hankin sieltä kotiin kuurausharjan. Jos iskee real siivousinto, niin on kuurausväline olemassa. Tai jos ainakin saisi jollain opilla pestyä kolmisenkymmentä koiranpissalla, kuralla ja kaljalla kyllästettyä mattoa, niin se ois jo jotain.

Kaipaisin kokemuksia parhaasta ikinä kissanhiekasta.
Ystäväni suositteli Ever Cleania, myydään eläinkaupassa kovassa pahvilootassa, kallista.
Minusta koko tuote voisi vaihtaa nimensä Never Cleaniksi, koska mun nokkaani se hiekka haisee puhtaanakin ihan paskalta.

Kertokaa mikä on parasta ! Kiitos :)

134779.jpg Moi, olen Olavi.