Oon oikea onnenminä!

Menin aamulla heti kasilta kirja-aleen. Ja nyt mulla on joka paikka täynnä ihania, uusia, uudeltatuoksuvia ja kauniita kirjoja.

books.JPGstack%20o%20books.jpgBooks%20Stacked.jpg

Hei, mun elämässä ei tapahdu oikeasti mitään! Nyt kun mulla on ryhtiviikot, niin olen vaan tällänen kuiva ja asiallinen virkatäti-täti.

Setäpuolinen Elma lähtee huomenna taas vuotuisille roudareiden virkistyspäiville Pyhätunturille ja minä aion salaa ehkä vähän järkätä Lundiaa. Pitäähän uusille kirjoille saada tilaa!

Suatana kun olen sopinut Margariitan kanssa treffit lauantaiksi, mutten ny oikein tiiä... sovin ne siis jo ennen Margariitan viime viikonlopun torspoiluja. Hmm.

Tiedättekö! Nää kelit ja ilmat on _aivan_ loistavat. Ei ole liukasta! Voi kävellä niinkuin normi-ihmiset! Jihaa, ihku talvi.

Mutta joo. Virkatäti-täti alkaa nyt etsimään lenkkareitaan jostain sorvin ja sorvikamojen alta ja lähtee kaatumista pelkäämättömin askelmin kotia kohti!

Moi!