Eilen minulla oli monta pikkuharmia! Ei mitään maata kaatavia tai mannerlaattoja liikuttavia, mutta kuitenkin.

Kerron niistä nyt teille. Eli seuraavassa listassa on paljon ähinää, harmia ja turhaakin nillittämistä. Mutta elämä.. ei ole! (hihii, olen erilainen wanhus, hähää)

  • ensin harmitti ihan rutkasti selän äntyröinti täällä sorvaamossa. Mutta ei hätää, heti kun lopetin työnteon imitoinnin ja aloin bloggaamaan, niin kivut ja linkkuveitsiefektit katosivat kuin kuppa Töölöstä. Eli bloggaamisella on terveisvaikutteinen vaikutus. Tuli taas todistettua sekin :)
  • kun lähdin kotiin, sain odottaa ratikkaa ihan älyttömän kauan. Ratikan odottaminen älyttömän kauan on älyttömän harmittavaa toisinaan!
  • sain työmatkakirjani päätökseen jo siinä vihdoin tulleessa ratikassa. Metrossa olin siis kirjaton, ja minun on saatava lukea kaikki työmatkat! Muuten minulla tulee tunne, että jokin ruumiinosa puuttuu minulta tai vastaavaa.
  • Elma-setä soitti kun olin ruumiinosattomassa fiilingissä metrossa. Sillä oli taas joku kuningas-idis, joka piti toteuttaa heti! Kaikki suunnitelmat seis ja hänen idistään toteuttamaan siis! Koska olin tilannut esikoisen hakemaan minut, kunnianarvoisen äitinsä, metroasemalta autolla, niin meinasi mennä sekin projekti nurin Elma-sedän loistoidiksen takia. Mutta onneksi ei mennyt! Niin ja se idea oli, että esikoisen piti ajaa jonnekin hornankonalaan vaihtamaan kesärenkaat autoon. Minä en nimittäin usko että takatalven vaara olisi vielä lopullisesti ohi..
  • postilaatikossa odotti verottajan ehdotukset ja ne jutut kaikki. Minä saan palautusta 150 euroa, mutta sedälle oli osoitettu 2 000 euron mätkyt. Kyllä harmitti!
  • kaikkien näiden pikkuharmien harmistuttavana päätin oikaista sohvalle ja perunoida siinä koko illan. Hitto mikä maailmojen sota syttyi, kun esikoinen ja tursas ja elma-setä halusivat katsoa jotain hitsin lätkää, Iida-lapsi katsoi Lostin tuotantokautta alakerran telkusta ja kaksi tyttöä kiljui O.C:n perään. Lätkä voitti- ja minä jätin perunoinnin sikseen. Jos joku asia ei voisi vähempää minua kiinnostaa, niin se on lätkä.

Noin. Ei siis mitään hirmuharmeja, mutta kuitenkin. Menin sitten jo ysin maissa nukkumaan ja kyllä kymmenen tunnin katkeamaton uni saa harmit huuhtoutumaan tehokkaasti. Varsinkin kun Elma-setä oli keksinyt mistä tuo parintonnin mätky johtuu ja se on virhe. Selkeä ja silkka virhe! Juhlaa!

En oo muistanut yhtään valmistautua pääsiäiseen. Tietääkö kukaan sellaista pashan ohjetta, mikä ois helppo? Pitääkö pasha valmistaa puoli vuotta ennen pääsiäistä vai vieläkö ehtii? Onko olemassa mitään pasha-variaatiota, missä vois jättää ne suodatinpussikuviot välistä kokonaan? Kertokaa, jos tiiätte.

Nyt minä menen tuonne noin käskyttämään klemmareitani.

Kivaa keskiviikkoa kaikille :)