Ei penteleen pente!

Kaikki maailman Veijot ovat liittoutuneet minua vastaan!

Ensin sorvaamossa, kun olin saanut vaivalla ja vapinalla vastattua KAIKKIIN kommentteihin, joihinkin wanhoihinkin, (moi vaan Kukka!) niin eikö hitto VMDatan Veijo tuu ja kaada kaikki sorvaamon koneet ojaan!

Siellä ojassa ne varmaan vieläkin hilluu sulassa sovussa kaikki elämää suuremmat kommentit, elämääkin veemäisempi exceltaulukko ja ties mitä! Pentele ! Myös aivan erinomainen kuva kitapurjeistani ja ties mitä...

No. Sitkun täällä kotona sain taas vaivalla ja vapinalla kerrottua kaikista vaivoistani sun muuta, niin siinä vaiheessa kun olin lisäämässä itsestäni aivan mielettömän homoeroottista kuvaa tänne niin Veijo Kuvansiirto-ohjelma oli sitä mieltä että nyt suotimet päälle ja wiuh, postaukseni meni sinne samaan ojaan.

Jos ei tämä naista syö, niin ei sitten mikään. Syö vaan väärästä paikasta. Tossa mahan kohdalla on hieman ylimääräistä, että jos siitä kiitosh.

Mä olen vähän romuna. Toinen puoli nielustani on tuolta syvältä kipeä. Oon siis tällänen puolisyväkurkku! Mut ei se mitään, jotta vartalon kauhun tasapaino säilyy, niin jos vasen puoli nielusta äntyää, niin vastaavasti taas oikea jalka.. HUOH! Tämä kyllä nyppii enemmän, kuin jos joku pakottaisi katsomaan lähikuvia Suomen rumimmista miehistä,  Vesku Loirista, Pate Mustajärvestä ja Martti Syrjästä. Ja se on kuulkaa paljon se.

Joku vaan äntyää tossa jalkapöydän päällä. Kosketusarka on ja sellanen .. hmm.. en osaa sanoa. Kai tää se pendolino-jännevamma on. Tai se.. en ikinä muista sen jänteen nimeä! Vai onkohan se lihas ! Se kuitenkin, että jos se oikein pahaksi äityy, niin jalkaterä alkaa roikkumaan .
Haah, aatelkaa! Elma viistoylittää katuja Kaivarilais-mamsellien tyyliin mutta oikea jalkaterä onkin vasta rööperissä. Ah hahhah.

Mutta. Mikä ei tapa, siihen ei kuole. Nyt äkkii julkaisen tämän, ennen ku Veijo taas iskee jostain!

Moi ja kivaa illanjatketta !