Tässä viikonloppuni lyhyesti raportoituna:

Perjantaina mentiin Rastilan leirintäalueelle. Join siellä pari kaljaa ja näin monta tuttua. Mieheni soitti sinne, että hän menee yhteen paikalliseen baariin kaverinsa kans ja minä menin sinne perässä.
Baarissa join enemmän kuin pari kaljaa ja näin siellä vanhoja tuttuja, joita oli kiva nähdä.

Kun palasimme kotiin, miehellä jysähti taas kuin tyhjästä pms. Se alkoi nillittämään kaikesta tyhjästä ja tunnelma oli pilalla. Mutta ei se mitään, sai se ollakkin, koska kello oli siinä vaiheessa noin viisi aamulla.

Heräsin lauantaina melko varhain siihen nähden, että olin mennyt viiden maissa aamulla nukkumaan. Heräsin joskus klo 13. Pms-oireinen mies heräsi lähempänä viitta, eli klo 17!

Esikoinen tuli lomalle intistä, ja oli ihan leppoisaa, vaikka mulla olikin sellainen Maukka Perusjätkä-tyylinen krapula. Eli en osannut puhua Norjaa (ei Maukkakaan kai osaa?), pääni tuntui valtaisalta kuulalta  ja olisin mielelläni rehannut moottorisahan kanssa. Sen sijaan en tehnyt mitään- olin vaan tälleen koko päivän O__O .

Tänään tarkoitukseni oli ottaa revanssi eilisestä. Ei toki kalianjuonnin muodossa, mutta olemalla epämaukka. Kävin kyllä agilityssä (koira ja tyttö agilitysivät, minä pidin ukkosta autossa ja luin kirjaa), mutta sen jälkeen... taas tämä O__O. Paska.

Noh, voin tietty nyt leikkiä että ah kun akkuni ovatkin ladatut tulevaa työviikkoa varten! Itseään on niin helppo huijata.

Hyvää viikonlopun loppua vaan kaikille !