Otsikko ei liity mihinkään:)

Olin eilen koko puol päivää kokouksessa ja sitten en enää osannutkaan blogata, koska rytmini oli ihan sekaisin! Inhoon kokouksia. Tyhjänpäivästä potaskanjauhantaa, jossa kaikki sanoo samat asiat erilaisilla sanakäänteillä ja pläääh. Onneksi mun ei tarvi olla usein kokouksissa.

Eilen mun toisiks nuorin lapsi, Aino, täytti 17. Siis SEITSEMÄNTOISTA! Ja toisiks nuorin ! Miten mulla voi olla noin käpylapsia, vaikka ite oon tällänen nuorikko? Kysyn vaan!

No jokatapauksessa, eilen sitten syötiin juhlanakkeja ja juhlabroilerpyöryköitä (apua, tule kotiin elma-setä!!) ja katottiin juhlaIdolsia, jonka juhlamurskavoitti "mun pikku hevari", niinkuin tätä Aria meillä kotona tituleerataan. Olen ominut sen, kun se on niin soma ja sillä on niin ihanan isot korvat!

384540.jpg

Kas tässä harvinainen yhteiskuva koirista. Kuvaajana Iida.

Eilen eläinkuntamme oli varsin riehakkaalla päällä.

Olavista

384550.jpg

siis tästä tässä kuvassa näin, on kasvanut jo iso poika, ja se karkasi koko ajan kun tilaisuus vaan koitti ovesta ulos. Alkaa vissiin maailma kiinnostamaan. Pallit siis pois vaan ja nopeesti!

Yks koira söi huulipunan. Sit se oksetettiin ja arvatkaa- oli punasta ykää juu. Yks kissa änkeili kokoajan tyhjään kaljapurkkilaatikkoon. Ja toinen muovipussiin... Koskaan ei tiennyt mistä lattialla lojuvasta muodostuukin ihan elävä ja säikähdys on tietty sen mukaista :)

Ennenkuin mä paljastan ihan kaiken mun perhe-elämästä, niin menen rakkaitten klemujeni pariin.

Mukavaa perjantaita kaikille :) Ja kiitos ed. postauksen kommenteistakin.