Taas maanantai ja sorvaamo.

Vietin kivan viikonlopun. Just sellasen hyvän. Kotona vietin ja koska olen onnellisimmillinani kotona, niin!

Olen muuten ihan vahingossa viettänyt myös tipattoman lokakuun. Minulla on nimittäin näin vanhemmuuttaan tullut yksi fobia. Ja se on krapulanpelko. Monesti kun krapulassa kärvistelen, niin mietin syvällisesti, että oliko taas sen arvoista oliko? Monesti ei edes ole, koska olen sellainen syntymähumalikko siinä mielessä, että saan kyllä suuni auki selvinkin päin. Saatan jopa laulaa selvin päin julkisella paikalla vahingossa!!

Tämä aamukin lähti jotenkin niin kovin helposti käyntiin. Heräsin heti, kaikki sujui, täälläkin olin ajoissa ja aamurutiinit on hoidettu jo ja millähän vielä kehua retostelisin?

Ulkona on ihkun lämmin sää ja Kriisi oli väärässä kun hän tässä yks päivä väitti että kaikki helsinkiläiset ovat lukeneet blogiani ja talvitakki-ärhentelyni pelossa heittäneet talvikuteet takaisin naftaliiniin. Pah, ylellisesti untuvaan kääriytyneitä hahmoja näkyi taas läjäpäin! Hjullut!

Mulle tulee kahdeksi viikoksi tet-tyttö tänne. Kraah. Se tulee ihan kohta. Se soitti mulle äsken, että se on tulossa. Kohta aloitan siis klemmareiden esittelykierroksen hänen kanssaan.

Ei täs muuta ku kivaa maanantaita kaikille :)

ps. Joulu lähenee. Ihanaa !