Huomenta !

Eilen kävi mulle köpelösti. En sentään ole telonut itseäni enkä esim. vahingossa kuollut.

Hävisin vedonlyönnin vävyni kanssa ! Lyötiin vetoa, kuka putoaa Idolsista ekana, ja tämä tietenkin ennen kuin oltiin kuultu yhdenkään finalistin hoilaamista.

Vävy liputti Johannan putoamisen puolesta, ja mä olin ihan että voi poikapolo, eihän se nyt putoa, vaan kalvakka-kristiina tai pillipiipari-panu. Noh, putoshan se kuitenkin ja nyt olen sitten vedonlyöntivelkaa vävylle. En paljoa, mutta ottaahan se tälläistä musiikkialan multiosaajaa (suomeksi: osaan soittaa monta kipaletta Guitar Hero-pelillä) pattiin, että vävy arvaa oikein.

Lyön itseni kanssa vetoa, että finaalikolmikon muodostavat iso- ja pikkuhevari sekä Anna. Heh, eilisen lähetyksen jälkeen katottiin sedän kans Deep Purplen live-dvd, ja nimenomaan Perfect Strangers. Kyllä Idols-Ari veti sen paremmin kuin Gillan. Näin kuulkaa on. On on.

Kun kerta tälläselle telkkarihömppälinjalle lähdin niin tässä kritiikkini tiistaina alkaneesta, suurella mainoskampanjalla rummutetusta sarjasta nimeltään Kadotetut.  

Voi kiesus. Juoni täysin ennalta-aavistettava ja hih mikä tekniikka-osaaminen!.Miksei ne käytä niitä Kadotetun tyyppejä selvittämään WTC-iskuja? Jos käyttäisivät, niin kaikkien osallisten kalsareiden jarruraitapitoisuus olisi saletisti unssin tarkkuudella selvillä noin kymmenessä sekunnissa.

Kuten näette, ovat "murheeni" jälleen hyttysenkakan mitokondrion tasoa.

Mutta kertokaa mulle silti, mitä tekisin viikonloppuna? Ajatuksissani siintää pelkkää boreilua.

Kivaa perjantaita :)