79395.jpg
Päivää taloon! Tai jos minulla miljardien ulkomaanpellejen (joiden mielestä just mun blogi on maailman ihkuin, ja tietenkin myös monet muut blogit kans) on useampi kuin yksi lukija, niin päivää taloihin vaan, päivää.

Kiitos kommenteistanne! En oo ehtinyt vastaamaan mihinkään, en lukemaan blogeja, en kirjoittamaan blogia, en niinku mitään.

Katsokaas kun mullon nyt uusi sorvaamo! Näiden viimeaikaisten pyöritysten jälkeen on kuin olisin hermolepuuttamoon muuttanut! Uus ihana sorvaamo! Mutta siellä ei mulla ole vielä kone verkossa, enkä oo viittinyt lainakoneella polkata, siksi siis tämä hiljaisuuteni. Ja eilen olin uuden sorvaamon ihanuudesta niin pökrännyt, etten saanut sanaa sormistani.

Nyt menen kohta repimään kukkapenkkiä, mutta tulin vain ilmoittamaan, että pallokalsarit kyllä liekehtivät ja leimuavat, joskus jopa kipinöivät yhä, ja elossa ollaan.

Oiskohan nyt sit muuta tähdellistä tai tähteetöntä .. hmm... viikonloppuna oon melkein yksin kotona! Setä menee Särkänniemeen (ei hurvittelemaan vaan töihin), yks lapsi menee dogsitteriksi, yks menee risteilylle kaverinsa ja kaverin äidin kans. Niin no- jää tänne esikoinen ja kuopus, mutta se on melkein ku olis yksin! Kun on vaan puol perhettä kotona. Tursaita unohtamatta. Ai niin ja K-T:n kaks lasta tulee meille...

Hei kivaa tiistai-iltaa kaikille ja viikkoa ja huomenissa mulla kai verkko väräjää, joten ette te minusta niin vain pääse.