Hei, oon nimetön ihminen, mutta sukunimeni on Happonen. Hähäh, kattokaas oon siis ortodoksi ja dokuki vielä.
Missäköhän mä nyt asunkaan.. ai niin! Tampereella !
Oon nelissäkymmenissä ja oon kemisti. En kuitenkaan puistokemisti, vaikka tietenki luulette nyt niin! Korstot!
Harrastan hiihtoa ja haitarinsoittoa. Lapsia ei ole siunaantunut mulle. Hiukseni ovat siniset ja silmäni punaiset (ihmekös tuo ajattelette kuitenkin te!).
Kuuntelen ihan himona Irinaa ja Anna Eriksonnia ja Simo Silmukkaa! Ah!
Lempiartistini on kuitenkin Nirvana.
Minua kuvaavin adjektiivi on :O . Kun ortodoksina ja dokuna en omista sitä toista nimeä, vaan vaihdoin sen pimeään pulloon
kerran Malmin mustalaisten kans.
 
 
Ohjeet:
  • Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
  • Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
  • Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
  • Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
  • Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
  • Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
  • Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
  • Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
  • Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
  • Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
  • Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja “adjektiivi”)
En sano keltä tän nappasin, kun tää on ollut niin monilla.

Mut nyt kuulkaa. Aloitan viikonlopun! Ensi viikosta tulee hirvee noin sorvillisesti, mutta se on vasta tulevan viikon murheita se.  Kivaa perjantaita kaikille :)