Jos olette havainneet keskeneräisen päivityksen täältä taholta, niin se oli vain keskeneräinen päivitys, joka minun piti loppuun saattaa, mutta sitten tulikin asiaa naapuriin, ja aattelin sitten jatkaa päivittämistä sen jälkeen, ja sitten kello olikin tullut sen verran minkä olin tonne julkaisuajankohtaan räppäissyt, ja sitten se sen keskeneräisen systeemin päivitti, koska kello käski, ja se juttu oli kesken, ja nyt te luulette että olen seonnut.

Niin melkein olenkin, ei sen puoleen. Hittohelvettisaakelin TEINIT!

Mutta ei siitä nyt sen enempää. Eikä ees niin kovin paljoo omat teinit vaan ne muut.

Eilisestä sen verran, että naapurin pilekarkuriäiti tuli sitten pileitä karkuun tänne. Oltiin rehvakkaita ja juotiin! Hän puolikkaan lonkeron ja mä puolikkaan siiderin! Ei ollut aamulla krapulaa hei. Eikä tarvinut vaihtaa verkkareita farkkuihin eikä mitään tälläistä. Että siinä suhteessa kaikki meni hyvästi.

Samainen pilekarkuriäiti soitti mulle aamulla ja ilmoitti: tulen sinne. Haudanvakavalla äänellä. Se tuli ja voi hemmetinhemmetinhemmetin teinit!
Valitettavasti poliisitutkinnan tässä vaiheessa en voi kertoa enempää, ja tyhmää oli tietenkin kertoa tämäkin, mutta kun PAKKO PURKAUTUA!!!!!!!!!!!!!

Sen verran paljastan että kukaan ei ole kuollut, omat teinikkeeni ovat kaikki kondiksessa, naapurinkin teinit ovat kaikki kondiksessa. Mutta kuitenkin.

Anteeksi tämä tyhmä salaperästely, mutku.

Parempaa iltaa kaikille!