Koska minulla on pitkät piuhat, niin olen jälkijättöisessä nolouskriisissä.

Tästä tapahtumasta on jo 13 vuotta!

Hyvällä ystävälläni ja kuopukseni kummitädillä oli polttarit. Sellaiset maltilliset ja aikuismaiset, ei mitään "sheivatkaa pimpsakarvani ja ostakaa niitä markalla kappale"- tyylistä siis.

Kaikki olivat pukeutuneet aivan normaaleihin vaatteisiinkin.. paitsi mä.

Voitteko kuvitella... luultavasti kyllä ette...

Minä kuljetin tavaroitani Simpsons- vyölaukussa! VYÖLAUKUSSA!! (voi kauheaa, kamalaa!) Jota aloin nolostelemaan kyllä jo illan kuluessa ja piilotin sen näppärästi t-paitani alle (voi taivas!!). Vatsani sitten siinä pönötti ja kun joku poika kysyi että "mikäs sulla tuolla oikein on", niin sanoin tietenkin ylen vitsikkäästi että masuasukki Bart Simpson tietty. (voi nyt kyllä olen melkein jo kuolonkankea noloudesta!!)

Aika ei ole parantanut nolousvammaa minussa, koska tekisi vieläkin vajota maan alle moisen takia.

Sain kyllä aika kovan rankaisun tyylitajuttomuudestani jo tuolloin. Nimittäin A-hepatiitin.