Voe pehvansuti millainen aamu!

Taas kerran oli erään teinini mielestä mun vika, että ylipäätään oli aamu. Mä olin houkutellut aamun paikalle. Anteeksi siis kaikille aamu-unisille, mää se olin.

Sen lisäksi oli mun vika, että olin unohtanut asentaa sordiinon kurkkuuni, ja puhuin vävylleni normaalilla kovalla puheäänelläni. Eli sen sijaan että eräs teini olisi sanonut mulle vaikka että "huomenta" se sanoi: onx pakko huutaaaaa?

Ja auta armias, ei siinä vielä kaikki! Meillä on kolme sellaista käsipeiliä, tai mitä lie pöytäkäsimeikkipeilejä ne nyt ovatkaan. Yksi oli kateissa, koska olin piilottanut tahallani sen!

Siinä sitten kuopus ja eräs teini kävivät taistoa peilin herruudesta, sillä seuraamuksella että eräs teini heitti peilin lattiaan! Tahallaan ! Periaattella: jos mä en saa peiliä, niin et saa sinäkään! Jumalauta!

Pakenin paikalta vähin äänin ja metrossa koitin rauhoittua. Rauhoitu siinä nyt sitten kun kanssamatkustajien luureista kuului mitä kammottavinta älämölöä. Yksi maailmankaikkeuden kamalimmista soittoäänistä on sellainen pikkulapsen äänellä kuuluva "äiti vastaa"- ääni.

Tälläinen äiti vastaa-komento kiekui metrossa ja meinasin tehdä äiti-vastaa-kännykälle saman kuin eräs teini teki peilille. Ainoolla erotuksella että olisin halunnut päästä koko äiti-vastaa-älämölökapineesta eroon kokonaan..

Täällä sorvaamossa sentään vallitsee ihana rauha ja autuus ja onni eikä täällä kukaan riko edes klemmareita tänään!

Kuopuksellani on meneillään onnenviikot. Ensin hommasin sille ja kaverilleen liput Marilyn Mansonin konserttiin. Tai no jos tarkkoja ollaan, niin kuopuksen isä ne hommas, elikkäs toi yks setä. Eikä siinä vielä kaikki! Tänään hankin sen saman yhden sedän kautta sille ja kaverilleen liput Alice Cooperin ja Uriah Heepin yhteiskonserttiin. Ai miten niin 14- vuotiaalla tyttärelläni on omituinen musiikkimaku? Anttituisku tai joku sellanen ei oo sen mielestä mitään !

Nyt mä alan sorvaamaan! Moi kaikille ja kivaa torstaita ! :)