Moi,

Kiitos kaikille edellisen postauksen onnitteluista. Voi kuulkaa ihmiset- teidän veikkauksenne olivat niin villejä ja kivoja, että mulla on ihan BB-fiilis nyt.. Siis tämä fiilishän on tämä, että BB: ssä hehkutetaan esim. Vappu Pimiän toimesta, että "ensi viikolla on luvassa jotain aivan käsittämättömän upeen fantsun ennenkuulumattoman huiman ihmeellistä ohjelmaa" ja sitten kun on saatu katsojapolo jopa uskomaan tähän hehkutukseen, niin se käsittämättömän upeen fantsu juttu on bb-talon varastoon piilotettu persikansiemen..

Eli sanotaan nyt näin, että se miksi mua sai onnitella, on _mulle_ kyllä ihan fantsua ja ihkua, mutta.. Enkä saakeli voi vieläkään tietyistä syistä kertoa vieläkään mitään.. On tämä nyt kans oikein salarouvuutta parhaimmillaan ja pahimmillaan näköjään.

Wanhuus ei siis tule yksin- se tulee kaksin. Meillä olisi viime lauantaina ollut Elma-sedän kanssa bilemenoa, wanhojen ja ehkä uusienkin tuttavien kanssa biletystä ja silleen mutta tiedättekö- me jäätiin mielummin kotiin kattomaan telkkaria, juomaan kahvia ja syömään jätskiä.. Pitäisiköhän tästä ihan huolestua... ?

Sunnuntaina oltiin lasten serkun lapsen ristiäisissä. Oli kivaa. Tänä syksynä olen muuten ollut häissä, hautajaisissa ja ristiäisissä.. Elämän kierto jne.

Haluan tässä nyt kertoa, että mulla on kyllä maailman kivoimmat lapset ja tursaat.

Olin viime viikolla osan em. kivojen kanssa Ikeassa, johon esim. esikoiseni lähti hieman kauhusta kankeana mukaan, mutta hyvin meni.

Mukaan lähti pari kasattavaa mööpeliä, ja kotiin tullessa sanoin kivoille, että ei niitä nyt tarvi alkaa kasaamaan..  No kivat olivat hankkineet asennuskaliat, ja jossain vaiheessa minua sitten estettiin saapumasta olkkariin, missä asennukset tapahtuivat...

Sain huolestuttavia viestejä, että jokin meni kasauksessa pieleen, ja varastosta haettiin sahaa, vasaraa ja vissin kirvestäkin, ja mä olin ihan että no hei hei vaan uudet kalusteet, onneksi ne ei mitään kovin kalliita olleet...

Yläkerrasta kuului kiroilua, sahaamista, ähellystä, manailua ja olin entistä enemmän sitä mieltä että nooo hei vaan hei.

Vihdoin minut päästettiin olkkariin katsomaan "melkein tuhoutuneita mööpeleitä, jotka saatiin kai jotenkuten fiksattua kasaan ja ei niistä ehkä huomaa että jotain meni pieleen...".

Kauhusta vapisten menin katsomaan, että onko pöydänjalat esim. pöydän yläpinnalla trendikkäästi kohti kattoa tai jotain.

Hah, nämä saakelin oveluudet huijasivat mua täysin! Ne oli asentaneet kaikki (ja ihan oikein vielä, ilman kämmejä) , laittaneet ne paikoilleen, siivonneet pakkauspahvit yms ja kynttilätkin paloivat.. Kalusteet olivat jopa sijoitettu oikeille paikoille, jotka ovat siis eri paikat kuin vanhat, koska olin kerran innoillut jonkun kanssa ja hän muisti mitä suunnittelin.  Olin ihan et voi hitto että ootte kivoja <3 Kiitos vaan vieläkin.

Viikonloppuna täydensin sisustusta jouluverhoilla, joita tosin voi pitää ympäri vuoden, mutta ne ovat punaiset. Ette usko miten ihanilta ne näyttävät entisten vihree-sinisten lokki happoverhojen jälkeen. Uskokaa, että ihanilta! Varsinkin kun niiden takana on tähtivalot.

Muutenkin menee kivasti, vaikkei tossa ilmassa oo juuri kehumista..

Kivaa viikkoa kaikille :)