Teenpä tässä samoilla tulilla kun kommentteihin vastasin pikaisen polkan.

Eilen olin siis lauantain juhlimisen jäljiltä erittäin raato. Luoja paratkoon, jos oisin innostunut alkomahoolin kanssa puljaamaan, niin oisin varmaan nyt oikeasti raato! Mut ei- tipaton linja pitää ainakin niin kauan kun on tää juttu.

Ympärivuorokautisen makoamisen jälkeen olin tänään kuin uusi ihminen! Taitaa vihdoinkin tulehduksen selkä alkaa taittumaan! Sen kunniaksi ETÄSORVASIN tänään!! No en todellakaan mitään sen kummempaa, mutta kuitenkin! Vähän sähköpostijuttuja ja pari puhelua!! Laitanko vielä yhden huutomerkin?!! No laitan!!

Olen myös voinut vähentää napitusta- siis särkylääkkeiden määrää. On mun jalka vielä kyllä kipeä, mutta sellainen yleistulehtunut fiilis on poissa. Tänään mulla on ensimmäisen kerran tunne, että mä selviän tästä hengissä.

Kiitos kaikille myötäeläneille! Tosi paljon. Te ootte tehneet tästä helpompaa <3