Koska minusta ei saa ernua enää edes maailman parhaimmalla mielikuvituksellakaan, niin vastapainoksi mulla saattaa olla luvassa erilainen wanhuus..

Katsokaas kun olen usein kuullut wanhojen tai wanhenevien (nämä ovat kaksi eri asiaa, wanhat ovat jo valmiiksi vanhoja ja vanhenevat ovat vasta matkalla vanhuuteen) sanovan, että kun tulee vanhaksi niin unen tarve vähenee ja helteensietokyky laskee.

Mulla on unen tarve kasvanut ja helteensietokyky parantunut! Voisin esimerkiksi nukkua helteessä auringossa koko päivän !

Tämän jaarittelun pointti oli: ihanaa kun on helle ! :)

Muihin aiheisiin. En tajua, miksen _mä_ pääse tiedotusvälineisiin, vaikka oon paljon rajumpi kuin Merikukka! Siis vessapaperirulla... miten kesyä! Mä sentään olin ainoana silminnäkijänä ja todistajana, kun  tyttäreni heitti  pihalla harakkaa joulukakalla! Siis tällä:
page-1893.jpg Tai oikeestaan vielä pahemmalla, koska siinä koiranlelussa on tollasii ruskeita pökäleitä kaks peräkkäin.

Ihme julkkiskeskeinen mediamaailma. Pöh.

Nyt kun perheessäni harjoitetaan bloggaamista jo toisessa polvessa, niin mun pitää äkkii laittaa tänne yks kuva, ennenku toinen polvi ehtii.

643136.jpg
Siinä perhepotretti kissoista, vartavasiten tuolit aseteltu herrasväelle. Tuolla takana häämöttää  Agri-Marketista ostettu purupaali. Se on niin iso, ettei olla vielä kekattu paikkaa. Ja kuvan on ottanut Iida, se toinen polvi.

Kävin tänään Kaivarissa, siis siellä puistossa ihan, mutten voinut olla kauaa... tuli hiki, kun katsoin kun poekani ja tursaat (plus muutama ihan _oikea_ roudari) rakensivat esiintymislavaa ensi sunnuntain puistokonserttia varten. Se esiintymislava koostuu varmaan kolmesta miljardista eri osasta. Huh.

Huomenna on perjantai! Jihaa. Ollut aika hullua sorvaamossa taas. Hirveesti klemmarointia. Viikonloppuna kun on sellanen yks tapahtuma.. tai no siis tällänen .
Niin on niinku _vähän_ teettänyt kaikenlaista tuo.

Mutta nyt hyvää yötä kaikille :)