Minulla oli sellainen semitylsä aamupäivä täällä sorvaamossa.

Sitten alettiin puhumaan nimistä, siis lähinnä lapsille annettavista nimistä. Jokainen antakoot taivaanlahjansa nimeksi mitä lystää, vaikka Jasmiininkukka Terälehdi Mietohaju Virtanen. Ne jotka jälkeläisteni nimet tietävät, tietävät myös että olen näköjään tykästynyt lyhkäisiin supisuomalaisiin vokaalilla alkaaviin eläkeläisnimiin, mutta suokaa se nyt minulle.

Eräs nimi mainittiin, ja minä spontaanisti hihkumaan että HEI, mun tytär seurustelee ton nimisen kanssa! Koska seurustelukumppanin nimi on aikas harvinainen naisnimi, niin tulihan rykäistyä.

"Siis sun tytär seurustelee tytön kanssa.. onko se... onko se... onko se... " Joo, on se, ainakin toistaiseksi. Valitettavasti tyttö on vielä niin nuori, että pelkäämpä että saattaa suuntaumus vielä vaihtuakkin, mutta so far on se- enkä menisi vielä kuopuksenikäisen kohdalla puhumaan mistään kovin _seksuaalisesta_ suuntauksestakaan, kunhan nyt hengaa... Ja mainittakoot nyt tässä kohden, etten minä nyt mitään suurta salaisuutta tullut paljastaneeksi, tämä asia on erittäin avoin ja julkinen perheessämme, vaikken sitä nyt täällä juuri olekaan kailotellut. Ja mainittakoot vielä sekin, että se mun vävy on kyllä mies;)  

Tätien naamojen värisävyt vaihtelivat vihreän, ruskean ja sinisen välimaastossa. Sitten yksi rohkea loihe lausumaan: "Jos se ei tuosta PARANE, niin sehän tarkoittaa, ettet saa lapsenlapsia..."

VOI KIESUS!! Huutonauru-äkämys-tuohtumus- kukkahattu-kuolema kävi lähellä!! En tiennyt, että lapsipoloni on sairas ja minut on tuomittu epätäydelliseen wanhuuteen, kun en ehkä saa juuri tältä yhdeltä yksilöltä lapsenlapsia.. Siis gauheaa.

Nyt vaan sitten naurattaa. Pitäsköhän painattaa joku "olen lepakon äiti" paita tai jotain.

Muuten ei sitten kuulukkaan muuta. Onneks on perjantai ja hyvää tätä päivää toivotankin kaikille!

200410051055130.witchflasher.gif