Kello ei ole kahdeksaakaan ja olen jo sorvaamossa.

Olen nykyisin ollut aika usein maanantai- tai tiistai-aamuisin täällä varhain, kiitos varusmiespoikamiespoikani, jonka ystävällisesti kuskaan lomilta Santahaminassa sijaitsevalle laiturille, josta lähtee lautta palveluspaikkaan.

Viikonloppuna huomasin taas, että mulla se sitten on huono viinapää! Perjantaina nysväsin joidenkin kodinhoitoteknillisten asioiden parissa vaikkakylmät kaljat huhuilivat minulle jääkaapista. Siinä vaiheessa kun ajattelin että voisin palkita itseni parilla kalialla, niin nukahdin!

Lauantaina sitten päätin ottaa revanssin, ja kovalla tohinalla sitten avasinkin viinipullon. Join ehkä lasin ja nukahdin! Jessus, miten huono viinapää siis.

Nyt kun oma tietokoneeni kotona on kuollut, niin huomaan, että vuorokaudessani on enemmän tunteja.  Eilenkin tuntui, että päivä lopu ikinä! Ei, vaikka nukuin, luin, katoin telkkaria, nukuin, makasin, löhösin ja kävin kääntymässä jollain tietsikallakin! Tällä menolla mulla on joulu valmiina jo marraskuun puolella, ja mitä hitsiä mä sitten teen koko joulukuun? No- näkis vaan...

Talvi se yrittää näköjään tulla... Onneksi sentään talvitakki ei ole ylleni tullut! Vielä pärjää ilmankin nimittäin. Autoon kyllä tuli talvirenkaat, koska sain lauantaina pienimuotoisia paskahalvauksia, kun perheen ajokortillinen nuoriso kävi autoilemassa kesärenkailla ja liukastakin kuulemma oli. Tää on taas tätä tonne kevääseen saakka.

BB:tä tuli tietysti mulkattua viikonloppuna. En nyt oikein tiedä mitä sanoisin.. koska en ole sen enempää rasistirasisti kuin ikärasistikaan..Inhotukseni sattuvat vaan olemaan vierasmaataustaisia ja wanhus. Tai no vanhus ja vanhus, mutta kuitenkin.

Onneksi BB loppuu vajaan kuukauden päästä. Pääsee arki-iltoina edes joskus nukkumaan vähän aikaisemmin. Koska totuushan on, että mua aseella uhaten pakotetaan sitä katsomaan;)

Koitan nyt käynnistää tämän viikon myös sorvipoliittisesti, joten hyvää maanantaita vain kaikille!