Heimoi!

Tehkää nyt hyvät ihmiset jotain tälle hulluudelleni! Päässäni soi jatkuvalla repeatilla Apulannan Koneeseen kadonnut - piisi. Eikä siinä vielä kaikki, ei todellakaan....

Tässä ko. kappaleessa menee kertsissä sanat näin: kipu kuolee huutamalla alastomana lattialla...

Arvatkaa nyt sataneljätoistakymmentä kertaa, laulanko mä täällä nyt ihan huluna että: kipu kuolee huutamalla, jaksuhalit jaksamalla? Laulanko myös muita variaatioita, kuten nuha lähtee nussimalla, voimahalit voikkaamalla? No ei tarvi arvailla, voin kertoa että kyllä laulan. Jopa ääneen! Kohta tulee valkotakkiset!

Muutenkin on kovin kevytkenkäinen olo. Ei ehkä vähiten sen takia, että olen verhonnut suotarpojan jalkani tennareilla! Myöskin lypsäjän lonkkani kiittävät askeleen keveyden paljouden määrää.

Eilen en päivittänyt, koska Veijo Vuodatus ei avannut säppiään, vaikka kuinka hoilasin että kop kop kop avaa hakas. Ei avannut, mokomakin pihtariveijon pentele.

Oli nimittäin taas luksusta eilen. Paitsi että olen hyvin kasvattanut naapurin tursaat, jotka kokkaavat vapaaehtoisesti kotonani, niin mulla on myös hyvä miniä! Se teki eilen ruokaa meillä ja hyvää oli!

Miniästä tuli mieleeni eräs kahvipöytäkeskustelu sorvaamossa. Pöydän konservativiaa pursuavat tädit puhuivat homoista. Tulin kesken keskustelun pöytään ja siinä homokauhistelun kovimmassa tuoksinassa tokaisin että "kuopukseni on lespo".  Koska olen arvuuttelutuulella, niin arvannette kommentit.. "no se on vielä niin nuori, että voihan se siitä vielä parant.. muuttaa mieltänsä".  Hohhoijaa. Tervetuloa vaan tälle vuosituhannelle, tädit !

Tänään yksi tämän hupaisan tiimimme jäsenistä lähtee pois ja hänen läksiäiset ovat ravintolassa. Jotenkin mua huvittaa tämä ilmaisilla lounailla ihmisten vonkaaminen paikalle. Totean tähän nyt ihan vaan että itse käyn niin harvoin ravintolassa syömässä, että sen kerran kun sen teen, niin mulla on kyllä varaa se itsekin maksaa. Koska silloin voin ainakin valita seurani itse. Sitäpaitsi ilmaisia lounaita ei kuulemma olekkaan !

Nyt menen ! Mukavaa perjantaita kaikille. :)