Sain tänään pienimuotoisen suurraivarin tai suurimuotoisen pienraivarin, ihan miten vaan.

Nyt on niin, että mua on huijattu!

Alan kiihkeäksi yksityisautoilijaksi. Ostan mahdollisimman suuripäästöisen auton ja huonoa bensaa siihen, jotain paloöljyä vaikka. Ajan sillä autolla joka paikkaan, vien lajittelemattomat roskatkin autolla roskikseen!

Käytän vain muovikasseja ja alan käyttämään kertakäyttövaippoja myös kaikilla lapsillani näin takautuvasti, sitäpaitsi teiniviinaa juovat teinit saattavat vaikka kusta housuihinsa, niin kerta !
Itse tilkitsen itseni varmuuden vuoksi joka päivä jollain ultramonijätteisellä muovilätkäreellä, ihan vaan kun jos vaikka _ne_ alkaakin väärään aikaan.
 
Ostan jotain otsonikerrosta syövää antiperspiranttia, ilmanraikastinta ja tuholaismyrkkyä. Syön roskaruokaa ja jotain keinoteollisesti tuotettua, pieren tappavia suolistokaasuja muutaman pilvellisen päivässä, lämmitän asuntoni jollain radonkaasulla ja teen tänne vielä jotkut asbetsi(tai mikä se on) seinät ja uraani rules. Kaasugrillissä paistan kaikkien ohikulkijoiden crocksit ja rakennan pihalleni jonkun hienon kasvihuonekaasukammion, josta tulee päästöjä ja paljon! Alan käyttämään jotain jötikkäparistoja kaikissa laitteissa, siis telkkaria myöten.... jne.

Jos ei näillä keinoin ilmasto ala lämpenemään niin jo on kumma.

Ja sit sellanen juttu että se sellanen teippi, mikä kai alunperin on nimeltään ilmastointiteippiä, niin _se_ ei_ ole_ mitään_ jeesusteippiä_! Tai jos on, niin mä olen naimisissa Jeesuksen kans ja mun poika on jeesuslapsi. Ja mä olen ...?
Koska haluaisin mielellään edelleen olla roudarinretkun kanssa naimisissa, enkä minkään pyhän ukon, niin senkin takia muistakaa, se on roudarinteippiä! Roudarin!

Elma-sedän ja mun vihkipappi kysyi jotain kaavaketta täyttäessään, ja E-S:n ammatin kuullessaan että "oletko siis joku rotarykerholainen...". Jee, kylkyl.

Nonii, olen esittänyt toimintasuunnitelman, jonka avulla hellekausi alkaa ensi vuonna huhtikuussa ja päättyy lokakuussa.

Hyvää yötä sano mummo. Hei hei !

misc-ducktape-1a.jpg