Heips pitkästä aikaa,

tuli vain sellainen tunne että pitää välillä tätäkin bloginrääpälettä elvyttää, olkootkin että elvyttämisestä tulee niin mieleen työt ja niiden mieleen tulemista ei tueta näin lomalla. Mutta ei se mitään.

Olen siis lomalla. Minulla on ihanaa. Ja siihen ainaiseen kysymykseen että "mitä teet/teit lomalla?" tekisi mieleni huutaa ja ärjyä että mä olen lomalla just sen takia, ettei tarvi tehdä yhtään mitään jos ei satu huvittamaan.

Tällä lomalla mua on huvittanut käydä ainoastaan Tampereella, ja siellä olikin niin kivaa että aion mennä vielä uudelleenkin. Olin kahden eri kaverini luona siellä lusmuamassa ja TammerFestin hulinoihin tutustumassa. Oli niin kivaa- kiitos emännöitsijöilleni ja isännöitsijöilleni ja lapsinnoitsijoilleni ja mummost... no juu.

Joskus näinä päivinä mua huvituttaanee myös maalata seiniä. Meillä on keittiössä sellainen tyhjänpantti vitivalkoinen seinä, jolla ei ole oikein mitään muuta funktiota kuin pitää taloa pystyssä. Kohta sillä on sellainen silmiähivelevä funktio, kun maalaan sen vihreäksi! Alunperäinen suunnitelmani oli maalata se keltaiseksi, jotta siitä olisi syntynyt sellainen optinen harha, että keittiössämme paistaa aina - paitsi Elma-setä ruokia niin myös aurinko, mutta lapset.. siis teinit! Ne ovat niin konservatiivisia välillä että pelottaa. "ei tää mikään lastentarha oo jne".. No vihreä oli toki omanikin suunnitelma jo joskus tossa monta vuotta sitten , joten menkööt.

Maalaan myös kulahtaneet valkoiset keittiönruokapöydän tuolit vähän eri vihreällä ja ai että kun kiwaa . Maalaaminen on ihan kivaa, mutta ne esivalmistelut ei. Ne maalarinteippaukset ja hesaroinnit yms.

Elma-setä antilomailee, on taas roudareiden hullut päivät. Tollaisia pikkusingahteluja Joensuu- Kotka- Helsinki-Turku- Vaasa- Joensuu- akselilla.. Mä pääsin tonne em. Tampereelle sen keikkarekan kyydissä. Ai niin ja kävin muuten ekaa kertaa Idea Parkissa, wuhuu. Se oli kivempi noin sisustuksellisesti kuin esim. Itäkeskus, tai sitten se oli vain uutuudenviehätystä.

Olin kyllä sinänsä järki-ihminen, että palauduin Tampereelta kotiin junalla ja omaisuuteni oli täydentynyt mm. seitsemällä uudella kirjalla ja uusilla tennareilla yms.. Oli vähän raahaamista tällä tädillä.

Edellisessä, jo aikoja sitten kirjoittamassani postauksessa mainittu rasitusmurtunut jalkani on kivun puolesta melkein parantunut, paitsi ei ihan. Ja se näyttää niin kauheelta, että jos oisin yhtään häveliäämpi ihminen, kulkisin nilkat hunnutettuina koko kesän, tai ainakin toinen nilkka, mutta ei mua nyt jaksa hävelytyttää. Olkoot kauheen näkönen (turvonnut ja sinipunavihreen kirjava).

Menen nyt jatkamaan lomalahnailua. Lupaan- siis ihan tosissani lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että kun lomani loppuu (grr- puist, värist.. ) niin alan oikein intohimokkaaksi bloginistiksi taas, halusittepa sitä tai ette :)

Kivaa heinäkuun jatketta kaikille :)

ps. oisin lisännyt tähän jotain kivoi kuvia, mutta olen poekani koneella, ja tässä toimii kaikki erilailla miten olen tottunut, niin ei onnistunut.