Hoi ja pikainen tervehdys täältä esikoiseni märältä lattialta.

Odotan tässä mopatun lattian kuivumista, ja koska olen roudannut kaiken mahdollisen irtaimiston mopin tieltä aulaan, niin ergonomisesti sitten päivitän polvillani lattialla ! On tämä jouluemännöinti rankkaa puuhaa.

Olen myös ollut sen vuoksi kiireinen, kun olen miettinyt miten muutan valtaisiksi rahasummiksi keksimäni asiat.
Meillä on täällä kotona ihka aito ikiliikkuja ! Ja nyt en tarkoita tätä Elma-sedän muka vitsikästä heittoa, minkä se kerran keksi. Se oli siis se , kun se läppäs mua kerran persuuksille ja huusi: lapset, tulkaa katsomaan, olen keksinyt ikiliikkujan! (tytisi muka siihen malliin- pah sanon minä).

Olen myös keksinyt runsaudensarven! Sammon! Jonkun! Kohta kylven rahassa kuin rikas!

Ikiliikkuja on pesukoneemme. Hur hur hur, se pyörii aina ja aina vaan! Ikiliikkuu. Ja silti runsaudensarvet, eli pyykkikorit, ovat aina täynnä. Pyykki ei lopu koskaan. Ja ikiliikkuja senkun pyörii.. Hur. Rahaa, mammonaa ja rikkauksia tiedossa!

Täytyy tästä hinkuttamisesta repiä kaikki ilo irti nääs...

Sattuipa tässä eräänä aamuna, että ratikassa oli kaksi 13-25 vuotiasta tyttöä. Ikähaarukka on iso, mutta kun ei näistä nykyteineistä ikinä tiedä..

Toinen sanoi, että hänen äitinsä haluaisi Dolce&Gabbanan hajuvettä, mutta kun se on niin hiton kallista.
Minä ajattelin että no jo on teinikäs äiti, eikös D&G ole joku teinien bling bling merkki?

Voi kuulkaa, heti seuraavana aamuna Elma-setä tuli Amsterdamista. Ja arvatkaa mitä hän toi tuliaisiksi mulle ? Oikein arvattu!
Olen siis kohta paitsi rikas niin myös bling bling teinitäti.

Polvet puutuu joten se on moro!