Nyt olen valmis toteamaan saman, kuin aika moni muukin:

uus blogilista on ihan paska ja petojen sukua- susi jo syntyessään.

Miksi, oi miksi wanhalle kunnon blogilistalle piti mennä tekemään Danskebankit? Mikä vika siinä vanhassa muka oli? Se toimi mielestäni lähes aina, sisäänkirjautumisen sai jäämään muistiin ja vaikka siellä nyt jotkut haamuilivatkin välillä, niin se vittu oli pienempi paha, kuin tämä uus katastrofilista.

Olen ainakin viis kertaa painanut tuota "tuo vanhat omat suosikkisi" vai mitä siinä nyt lukeekaan, ja silti en löydä läheskään kaikkia suosikkejani! En löydä niitä mistään, kun en mä blogien osotteita muista ja top- ja hot- ja luetuimmat näyttää vaan alkupään ja hei, kaikki mun suosikit ei kuulu noihin top-satasiin.

Koklasin sellaista hae-systeemiä, ja koska egoisti olen, laitoin hakusanaksi Elma. No ihan kiva ja kätsä systeemi. Se tarjosi myös kaikki sellaiset elmat, jotka oli jonkun sanan osia, kuten siis vadelma ja ongelma.

Korjatkaa nyt romu listanne ja tehkää siitä samanlainen kuin vanhasta. Tai sit pitäkää tunkkinne.