Tulin vain pikaisesti kertomaan teille asian, joka taatusti kiinnostaa kaikkia ihan sikapaljon;)

Olen selviytynyt takkahuoneen remontista ja sisustamisesta, vaikka olen sen tiimoilta saanut pari fyysistä kolhua, mutta sitäkin enemmän henkisiä.

Eilen kävin Iida-lapseni kanssa Ikeassa, ja täytyy sanoa että korealainen halpisautomme on oikea tilaihme! Sinne mahtui kolme expedit-hyllyä (niitä tasaneliöhyllyjä), joista yksi on vielä se iso, neljä kertaa neljä neliötä (kyseessä ei neliömetrit, eh he he) ja toinenkin puoli-iso, pöytä, kaksi mattoa, kaksi lamppua....

Nyt se huone alkaa olla valmis ja nyt mä rakstan sitä. Sit kun saan hankittua sinne vielä joskus ison kulmasohvan, sit mä meen sen kans naimisiin.

Miesten pms- oireilusta sen verran vielä, että eilen sain vielä kuulla kamalaa jäkätystä ja nillitystä jostain vitun seinään jätetystä ruuvista, vaikka oli maalattukin jo ja mitä kaikkea, Nillin nillin nipo nipo. Kun tätä jatkui aikansa, sain niin hirveet raivarit että varmaan puol itä-helsinkiä raikasi kun huusin. Kannatti raivostua, koska sen jälkeen muuttui ääni sedän kellossa niin paljon, että hän jopa auttoi minua ikeapaskan kasaamisessa. Hoh.

Ei mulla nyt muuta. Niin siis minullahan on lomaviikko, lähden huomenna ulkomaille, johon olen valmistautunut nollaprosenttisesti. Passikin on vielä Itiksen poliisiasemalla. Mut onhan täs aikaa.

Kivaa päivää kaikille.