Se on nyt sitten arki taas.

Mutta että olikin jännä sunnuntai eilen. Lähes koko perheen voimin jännitimme, että meneekö oma ehdokas läpi... Jännityneinä seurasimme suoran lähetyksen edistymistä... Ja niinhän siinä sitten kävi, että minun inhotukseni pääsi jatkoon ja tyttäreni inhotukselle eivät äänet riittäneet.

Ja se kuka nyt luuli että puhuin vaaleista, niin erhe! Tanssii tähtien kanssa - kisaa me katsottiin tietenkin ! ;) Tämä on politiikkavapaa blogi. Yhtä riippumaton kuin tissini ei ole. Ugh.

Olen vissiin aika huono äiti. Istuin eilen keittiön pöydän ääressä ja katsoin ikkunasta ulos sellanen kauhistuneen vuohen ilme naamallani. Räntää ! Tyttökuopukseni tuli siihen, ja hain hänestä vertaistukea. Sanoin hänelle että "Kiroile kanssani ilman paskuutta". Ja niin me siinä sitten tyttökuopuksen kanssa istuttiin, katsottiin ikkunasta ulos ja hoettiin yhteen ääneen: voi saatanaperkelejumalautavittu, saatanaperk... " Mutta kyllä helpotti. 

Lupasin vissiin joskus, että jos takatalvi tulee, niin en naura yhtään. Sitten hokasin, että eihän tää nyt mikään mun perskohtainen ongelma ole. Ihan sama takatalvi tämä on kaikille muillekin, ja mulla nyt kuitenkin on terveet jalat jolla tarpoa kevätsohjossa. Niin että perun nauramattomuuteni, ja nauran ihan tahallanikin vaikkei ees naurattaisi. Mua ei yks takatalvenpoikanen lannista, tana.

No joo, ei nyt oikein sormet solju eikä ajatus senkään vertaa. Hyvää maanantaita vaan kaikille :)