Mulla on sellainen suhtautuminen yli- ja epäluonnolisiin asioihin ja juttuihin, niin kuin varmaan monella muullakin- eli uskon niihin JOS koen jotain epäyliluonnollista niin, etten ole hulluna enkä humalassa, tai hulluna humalassa. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ei ole tässä neljänkymmenen vuoden aikana eteeni kyllä yhtään sellaista asiaa tullut, joista voisi parhaalla mahdollisella mielikuvituksellakaan sanoa että olisin ollut todistamassa jotain kummallista.

 

Mutta nyt minä, joka en siis ole nähnyt taivahan enkeleitä, enkä mitään taivaan kuninkaallisiksi mainittuja- kuten Elvistä, en ufoja, en mitään telekineettisiä systeemejä, doppler-ilmiö ei ole siirtänyt minua infrapunaan… äh.. no mutta siis.

 

Nyt olen aivan satavarma muutamasta epäluonnollisesta yli-asiasta, ja ne ovat tässä:

 

Aamuisin kello 6.45- 7.45 välisenä aikana kellonviisarit kulkevat eteenpäin tuplanopeudella. Siis ihan kaikkien kellojen. Kas kun joinain aamuina totean itsekseni joskus vähän ennen seitsemää, että kah, olen hyvissä ajoin tänään liikkeellä! Lähden tästä ihan heti seiskan jälkeen ja olen aikaisin sorvaamossa! Ja mitä tapahtuu?!! Kellot ottavat Ritolat ja kiitolaukkaavat huluina eteenpäin niin, että loppujen lopuksi olen _myöhemmin_ liikeenteessä kuin tavallisesti! Epäluonnollista! Yliluonnollista! Okkultismia!

 

Ihan sama kello-okkultismi pätee iltaan. Aina kun ajattelen tyytyväisenä kellauttavani ruhoni ajoissa maate, niin johan kello alkaa kiitolaukkansa ja sen sijaan että oisin mahani vieressä pötkölläni jo siinä 21-22 välisenä aikana, niin kello on yksi yöllä! Siis!

 

Toinen selkee yliluonnollinen seikka on, että täällä sorvaamossa on ihan normaalia, että talkoot tarkoittavat sellaista, että niihin osallistuu minä. Siis yhden tädin talkoot. Eikä siinä kenenkään muun mielestä ole mitään kummallista- vaikka minusta koko homma on jotenkin ihan epäluonnollista. Onkohan mun työkaverit Siriukselta?  On ne. Kyllä ne on.

 

Vajaa tunti enää työaikaa jäljellä. Ahhhh. Oli niin hirvee hullunmylly täällä aamulla, että sitä ihanampaa aloittaa neljän päivän loma kohta.

 

Kivaa kiirastorstaita kaikille ! :)