Lempo soikoon !

Elän ja asun ja jaan sänkyni niin tasapuolisesti miespuolisen puoliskoni kanssa, että meille on kuulkaa käynyt niin, että minä en ole ikinä kokenut PMS:ää, mutta miehelläni se on säännöllisesti !

Tänä aamuna oli taas MPMS (miesten pms) alkanut ja siitähän minä sain vihiä, ennenkuin olin edes silmiäni saanut auki.

Herätyskännykkäni oli edennyt torkkuastevaiheeseen ja tokan piipityksen alkaessa ihana puoliskoni ilmoitti mulle että kissa on kussut takkaan. Siis daa ! Tosi tärkee tieto kuudelta aamulla vai mitä ? Sitten se jotain posotti takasta ja tiilistä ja kusen imeytymisestä ja siitä kuinka koko takka pitää varmaan purkaa, ja kissankusi haisee naapuriinkin varmaan ja mun peittoonkin on kustu.

Aloitin aamuni imitoimalla vainukoiraa ja sanoin vaan että eipä oo. Jos ei äijän nokka erota koiran hajua (ei siis koiranpissan, vaan ilmeisesti vähän kostee koira on löhönnyt peiton päällä) niin hah.

Kun sain itseni leppymään tästä lempeästä aamunavauksesta niin minua odotti toinen eläinkuntaan liittyvä katastrofi! Ampiainen! Hain nopeasti Raid-pullon, ja aloin sumuttamaan lampussa pyörivää kiusanhenkeä, mutta ei- ei meinannut ampparin henki sitten lähteä millään. Se teki pari hullua kamikaze-ylilentoa ympäri huonetta ja taas lamppuun. Kunnes se yhtäkkiä putosi kuin kivi lattialle. Ampiaisella on vissiin niin iso keskushermosto, että vie aikansa ennenkuin se lamaantuu..
Sitten piti hankkia ampiaisenraadon kuljetusväline, koska kissalle ois hyvin maistunut pikku lihabiitti aamupalaksi.

No muuten on päivä sujunut ihan rauhallisesti. Oon yksin kotona nyt ! Tai no, kuopus on päiväunilla, eli melkein yksin.

Koulujen loppuminen on mullekin juhlanpaikka. Ei tarvi aamusin hätistellä raivohulluja teinejä sängyistä, ei tarvi iltaisin hätistää niitä sänkyyn.. Ei tarvi pelätä että katsoo teiniä jotenkin väärällä aamusilmällä ja teinipolon arka ego siitä loukkaantuu verisesti... Ah!

Moi ja mukavaa viikonjatkoa vaan.

625318.jpg <-- pallokalsareiden parhaat kaverit. Kuvaajana mä ja puhelimen tosi superhyvä kamera;)