Hah, nythän mä keksin. Kunkin päivityksen otsikko voikin olla ihan vaan päivämäärä ja kellonaika, niin eipä tarvi tätäkään vaikeaa otsikkoasiaa naama punaisena tuntitolkulla miettiä, niinkuin tähän asti aina. Ihan tosi! Ja toisekseen, onhan se hyvä pitää hullua jännityksessä, eli tarkoitan nyt minua itseäni, kun otsikko ei paljasta sisällöstä mitään ja kun jälkeenpäin kuitenkin jotain haluaa lukea niin onpa sit jännää hei.

Tänään ei ole tapahtunut oikein mitään mainitsemisen arvoista, paitsi se että kummipoikani vanhempineen kävivät syömässä meillä ja että Elma-setä lähti Turkuun töihin johonkin turhista turhempaan Vares-leffan vipnäytöksen juttuun.

Ja nyt mulla sitten valinnanvaikeus päättää mitä tekisin. Voisin a) lukea kirjaa (minulla on kesken Kellokosken Prinsessa, jonka joulupukki toi) tai b) lukea toista kirjaa (minulla on kesken myös Stieg Larssonin Millennium-trilogian toinen osa) tai c) katsoa jotain tuotantokautta dvd:ltä (meillä on kaikki Täydelliset naiset, Greyn anatomiat, Lostit (kai) ja jotain muutakin meillä on mutta en muista että mitä tai voisin d) jotain. Internetin oon kolunnut jo läpi, joten sitä en jaksa uudemman kerran tehdä.

Alla olevassa kuvassa minun pullea Olavini. Kuvan on ottant Iida.

En vaan nyt keksi mitään mitä sanoisin, joten ei väkisin. Näkymisiin.