Oon tänään saanut eriasteisia raivokohtauksia, koska minua kohdeltiin kaltoin jotain noin viisi vuotta sitten. Ja minä kun en oo edes pitkävihaista rotua!

Virkaiältään vanhemmat lukijani muistanevat, että olen kärsinyt vasemman käden erilaisista vammoista ja vaivoista. On todettu karpaalikanava-oireyhtymää, on kiristyneitä jänteitä, lytistyneitä luita, venähtäneitä nivelsiteitä- vähän kaikkea siis.

Oon melkoisen tuhatvarma, että jos silloinen työterveyslääkärimme ei ois ollut niin hemmetisti kallellaan tänne sorvaamoon päin (tyyliin: kiitos kun tämä lääkäriasema voitti sorvaamon tarjouskilpailun koskien työterveyshuoltoa, me tulemme sorvaamollenne halvaksi! emme lähetä potilaita turhiin tutkimuksiin emmekä myönnä sairaslomia kuin kuolleille) niin nämä vaivat olisi saatu kuosiin silloin jo...

Koska silloisen lääkäriaseman arvonnan ja sorvaamon rupusakin sai hoidettavakseen lääkäriasema, jossa painotettiin työnantajalle edullista suhtautumista potilaisiin, niin siitä syystä silloinen pihi lekuri lähetti mut viimein käsikirurgisiiin tutkimukseen kunnalliselle sektorille, Töölön sairaalaan, jonne jonotin _yli vuoden_.

Kun viimein, yli vuoden jonottamisen jälkeen, pääsin vihdoin suunnilleen kädettömänä käsikirurgin puheille niin se oli samainen lääkäri, jolla olisi ollut vastaanotto siellä samassa faking- lääkäriasemassa, missä työterveyttämme hoidettiin! Ja se oli _mulle_ vihainen kun kiltisti vaan odotin yli vuoden. Onneksi se oli vihainen myös sille lähettävälle lääkärille.

Helvetin pentele. Onneksi työterveyslääkärikin sitten vaihtui ja nyttemmin on eri ääni kellossa.. MUTTA.

Eilen olin hierojalla, joka havaitsi että vasurini on kumman jäykkä ja jännittynyt ja "kipeän tuntuinen". Ei se edes ollut sen kummemmin, silleen normaalisti vain.

Se päätti sitten hieroa myös kättäni. Käsi- ja kyynärvartta ja rannetta. VIRHE! Se laukaisi ilmeisesti taas jonkun tulehduksen ja sen lisäksi että koko raaja on punainen, kuuma ja kipeä, se on myös mustelmilla. VIDDU!

Tekis mieli mennä mäiskimään sitä entistä työ"terveys"tätiä vähän kuumalla raajalla päin lärviä. Jäis varmaan palovammat sen naamaan, ja se ois sille pihtaripillulle ihan oikein. (anteeksi kielenkäyttöni- olen vaan niin raivoissani).

Mutta ei mulla nyt muuta. Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille :)